کد خبر: ۷۶۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۵۹۲
چند ماه پیش وقتی لیگ‌ قهرمانان آسیا قرعه ‌کشی شد، همه نگاه‌ها به سمت استقلال رفت. طرفداران از شرایط تیم‌ نگران بودند و رقیبان ایرانی و غیرایرانی هم در حال تمسخر استقلال بودند.
با من از مرگ نگو/ صعود استقلال از نگاهی دیگربه گزارش خبرداغ ، چند ماه پیش وقتی لیگ‌ قهرمانان آسیا قرعه ‌کشی شد، همه نگاه‌ها به سمت استقلال رفت. طرفداران از شرایط تیم‌ نگران بودند و رقیبان ایرانی و غیرایرانی هم در حال تمسخر استقلال بودند.
 

 

اما استقلال با حضور شفر جانی دوباره گرفت و با تاکتیک‌های این مربی، عملاً قدرت تیم‌های میلیون دلاری گروهش را از کار انداخت. آبی‌های دو بار نایب قهرمان سال گذشته آسیا را شکست دادند. ا‌لهلالی که‌ به واسطه پیروزی‌اش در سال گذشته مقابل قهرمان ایران، ترسناک‌تر از قبل هم شده بود. آبی‌ها ۴ امتیاز هم از الریان گرفتند. اما ترسناکترین تیم گروه العین بود که تا قبل از بازی، ۶ گل فصل قبلش مقابل استقلال فراموش نشده بود.

 

این تیم در بازی رفت با کمک سوت‌های مشکوک‌ داور از ‌استقلال یک امتیاز گرفت و‌ به همه ثابت شد اگر فصل پیش آبی‌ها با برنامه‌ جلوی العین حاضر می‌شدند، با آن‌ نتیجه شکست نمی‌خوردند.


حالا بعد از اتمام مرحله گروهی و صعود به عنوان تیم اول به مرحله حدفی، استقلالی‌ها نشان دادند که‌ تیمی با شخصیت دارند و می‌توانند مقابل هزینه‌های گزاف تیم‌های حاشیه خلیج فارس، پیروز شوند. برای آبی‌ها گروه مرگ بی‌معناست و آنها از هر گروهی زندگی می‌سازند. به نوشته خبرورزشی، استقلال حالا باید در جدالی سخت به مصاف دیگر نماینده کشورمان، تیم ذوب‌آهن برود. جدالی جذاب در سطح‌ ایران و آسیا.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: