کد خبر: ۷۵۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۴
الناز حبیبی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، با حضور در برنامه دیشب «دورهمی» از تجربه تلخ همکاری با یک گروه فیلمسازی گفت که بعد از قطع همکاری با آنان، مورد تهدید قرار گرفته و یک هفته از ترس گریه می‌کرده است.
گریه بازیگر زن جوان به خاطر تهدیدهای گروه فیلمسازی
به گزارش خبرداغ ، مهران مدیری در برنامه «دورهمی» که شامگاه چهارشنبه 25 بهمن پخش شد، میزبان الناز حبیبی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

این بازیگر درباره زندگی خانوادگی‌اش گفت: «من خیلی خانواده و اقوامم را دوست دارم‌ و چون بیشتر افراد خانواده‌ام در ایران زندگی نمی‌کنند، خیلی دلتنگ آنها هستم. من چون حالم با آدم‌های آنجا خوش نیست، نمی‌توانم خارج از کشور زندگی کنم.»

او افزود: «دوستانم به من لقب مادر بزرگ را داده‌اند؛ چون در زندگی بسیار محتاط عمل کرده‌ام و هرکاری را که اشتباه و یا خطا بوده است، انجام نداده‌ام.»

حبیبی همچنین درباره انتخاب‌ها و تصمیم‌های نادرستی که باعث پشیمانی‌اش شده‌اند، توضیح داد: «یک بار به خاطر اعتمادی که داشتم، فیلمنامه‌ای را انتخاب کردم. بعد از ۳ روز وقتی جلوی دوربین رفتیم، دیدم آن چیزی نبود که من فکر می‌کردم و از همان جا به خانه برگشتم. بلافاصله تهدید و اذیت آن‌ها شروع شد و من یک هفته تمام از ترس در خانه گریه می‌کردم!»

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: