کد خبر: ۷۵۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
تعداد بازدید: ۳۶۶
هافبک ایرانی آ اِ ک به دلیل بیماری در لیست ۱۸ نفره این تیم در دیدار با دیناموکیف اوکراین قرار نگرفته است.
ستاره ایرانی از لیست اروپایی خارج شدبه گزارش خبرداغ ، هافبک ایرانی آ اِ ک به دلیل بیماری در لیست ۱۸ نفره این تیم در دیدار با دیناموکیف اوکراین قرار نگرفته است.


تیم آ اِ ک که مسعود شجاعی در آن عضویت دارد، بعد از ۶ برد و یک تساوی در سوپر لیگ یونان از ساعت ۲۳:۳۵ فردا شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در استادیوم اسپیروس لوئیس آتن میزبان دیناموکیف اوکراین خواهد بود.


شجاعی که در سه دیدار گذشته سوپر لیگ و یک بازی اخیر جام حذفی یونان حضور کامل در ترکیب آ اِ ک آتن داشته و نمایش موثری از خود بر جای گذاشته در تمرینات این هفته تیمش حاضر بود و همراه دیگر بازیکنان تمرین می‌کرد تا بتواند در مسابقه حساس اروپایی مقابل دیناموکیف به میدان برود اما یک بیماری این اجازه قرار گرفتنش در لیست آ اِ ک را نداد.


بنابر نوشته سایت‌های یونانی هافبک ایرانی آ اِ ک دچار آنفولانزا شده و به همین علت در فهرست مسابقه این تیم مقابل دیناموکیف اوکراین در لیگ اروپا حضور ندارد.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: