کد خبر: ۷۵۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۰
رئیس انجمن قطعه‌سازان بیان کرد:
رئیس انجمن قطعه‌سازان گفت: شرکت‌های قطعه‌سازی با همکاری برندهای بزرگ و صاحب‌نام و تولید مشترک توانستند در بازارهای بین المللی جایگاه خوبی کسب کنند.
نیازمند ماشین آلات جدید هستیم / با برندهای بین المللی همکاری می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو سیدمرتضی مرتضوی رئیس انجمن قطعه‌سازان گفت: قطعه‌سازان داخلی برای ارتقای تکنولوژی و کیفیت قطعات تولیدی نیازمند سرمایه‌گذاری جدید به ویژه در ماشین آلات هستند که در حال حاضر شرکت‌های ما از منابع لازم برای این کار برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: برای تامین منابع مالی باید از طریق مشارکت با قطعه‌سازان بین المللی یا از طریق سیستم بانکی نیازهای خود را تامین کنیم. در واقع صنعت قطعه‌سازی با انتقال دانش فنی و تکنولوژی جدید می‌تواند احیا شود.

مرتضوی با اشاره به رشد قطعه‌سازان ترکیه در سال‌های اخیر گفت: وجود قوانین مناسب و اعطای مشوق‌های دولتی توانسته قطعه‌سازی را در این کشور به کیفیت خوبی برساند ضمن آنکه شرکت‌های قطعه‌سازی نیز با همکاری برندهای بزرگ و صاحب‌نام و تولید مشترک توانستند در بازارهای بین المللی جایگاه خوبی کسب کنند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: