کد خبر: ۷۵۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۴۳
چهار نوع چای شناخته شده می‌تواند در کاهش یبوست تاثیر مستقیم داشته باشد. یبوست یک مشکل شایع گوارشی است که می تواند عوارض جانبی جدی داشته باشد.
درمان یبوست با ۴ نوع چایبه گزارش خبرداغ به نقل از نوش آنلاین ، یبوست یک مشکل نسبتا شایع گوارشی است که دلایل زیادی از جمله اثرات غذایی، عوارض جانبی دارو، کمبود آب بدن و اضطراب می‌تواند باعث آن شود. اگر یبوست به مدت طولانی ادامه پیدا کند، ممکن است برخی از عوارض دیگر نیز وجود داشته باشد، بنابراین درمان آن بسیار مهم است.

یکی از بهترین راه‌های درمان یبوست استفاده از انواع چای است که ۵ نوع چای که بهترین تاثیر را در درمان یبوست دارند

  • چای شیرین بیان
  • چای نعنا
  • چای سبز
  • چای سیاه
 چای ریشه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان دارای ویژگی ضد التهابی قوی است و به همین دلیل چای ریشه شیرین بیان می‌تواند التهاب روده را که یکی از عوامل یبوست است برطرف کند.

چای نعنا

  چای نعنا هضم را تحریک می‌کند و موجب ترشح بیشتر مایعات گوارشی می‎شود که می‌توانند مواد غذایی با فیبر زیاد را تجزیه کنند و یبوست را برطرف کنند.

چای سبز

مواد موجود در چای سبز قادر به تحریک سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از التهاب است و به همین دلیل می‌تواند یبوست را کاهش دهد.

چای سیاه

  چای سیاه هم مانند چای سبز می‌تواند در جلوگیری از یبوست نقش بازی کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: