کد خبر: ۷۵۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۸
افشین پیروانی که چند هفته پیش به جای محمود خوردبین به عنوان مدیر ورزشی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد اعلام کرد که دیگر مربیگری نخواهد کرد.
پیروانی: جانشین برانکو نمی‌شوم!به گزارش خبرداغ،افشین پیروانی که چند هفته پیش به جای محمود خوردبین به عنوان مدیر ورزشی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد، اعلام کرد که دیگر مربیگری نخواهد کرد: «اعلام می‌کنم که من راهم تغییر کرده و اگر برانکو هم از ایران برود به هیچ عنوان من در بحث فنی ورود نمی‌کنم. این را گفتم که خیال همه را راحت کنم که دیگر هیچ وقت مربیگری نخواهم کرد.»

 

مدیر باشگاه پرسپولیس در مورد سکوتش نسبت به جدایی از تیم ملی تاکید کرد: «به نظر من بیشترین مشکلی که وجود داشت، کمبود امکانات در تیم ملی بود. خدا را شکر من به شخصه با کی‌روش هیچ مشکلی نداشتم. حتی چند روز پیش پیامک سال نو را برای او فرستادم و با هم صحبت کردیم حتی کی‌روش من و خانواده‌ام را به پرتغال دعوت کرد. ارتباط من و کی‌روش واقعا دوستانه است.

 

به نظرم باید همه شرایط برای تیم ملی مهیا شود چراکه ما بهترین تیم آسیا هستیم و باید امکانات بهتری داشته باشیم.»

خراسان ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: