کد خبر: ۷۵۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۳۰۱
از قرار معلوم مدیران باشگاه تراکتورسازی تصمیم قطعی‌شان را گرفته‌اند و قرار است به جای یحیی گل‌محمدی، یک مربی خارجی استخدام کنند.
طلسم عجیب مربی محبوب پرسپولیسی‌ها/ باز هم تکرار می‌شود؟/  قرار است به جای یحیی گل‌محمدی، یک مربی خارجی استخدام کنندبه گزارش خبرداغ،از قرار معلوم مدیران باشگاه تراکتورسازی تصمیم قطعی‌شان را گرفته‌اند و قرار است به جای یحیی گل‌محمدی، یک مربی خارجی استخدام کنند. از بین گزینه‌ها، مصطفی دنیزلی از همه جدی‌تر است؛ سرمربی مشهور ترکیه‌ای که در ایران هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. ترک‌تبار بودن او و همکاری قدیمی‌اش با آجورلو در پاس تهران باعث شده افندی در صدر گزینه‌های تراکتورسازی جا بگیرد. اگر این اتفاق رخ بدهد و آقا مصطفی راهی تبریز شود، جذابیت خبری باشگاه تراکتورسازی هم دوچندان خواهد شد و مثلا تقابل افندی با سرخابی‌های پایتخت می‌تواند جالب باشد. او دو دوره سرمربی پرسپولیس بوده و هرگز به استقلال نباخته است. در جریان داربی شماره74 که به پیروزی تاریخی پرسپولیس با درخشش ایمون زاید انجامید، دنیزلی سرمربی قرمزها بود.

 

نکته جالب اما اینجاست که در صورت حضور دنیزلی در تراکتورسازی، طلسم عجیبی که در پرسپولیس متوجه او بود باز هم گریبان این مربی را خواهد گرفت. افندی دو دوره سرمربی سرخ‌ها بود که در هر دو دوره تیمش زیبا و چشم‌نواز بازی می‌کرد، اما نامتوازن بودن دارایی این تیم مانع از موفقیت سرخ‌ها شد. دنیزلی در مقطع اول در ابتدای لیگ ششم خیلی دیر به پرسپولیس اضافه شد و زمانی آمد که تیم کاملا بسته شده بود. در آن سال پرسپولیس به شدت با فقر مدافع روبه‌رو بود و همین مساله دنیزلی را به زانو در آورد. آن روزها دست آقا مصطفی طوری بسته بود که در برخی مسابقات با سه دفاع بازی می‌کرد که تازه دو نفر از آنها کریم باقری و پژمان نوری بودند! شاید اگر پرسپولیس در آن سال یک مدافع خوب داشت، راحت قهرمان می‌شد. دوره دوم هم در میانه‌های لیگ یازدهم دنیزلی جانشین استیلی شد و تیمی را تحویل گرفت که از نظر بضاعت انسانی، یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تاریخ باشگاه بود. حالا هم دنیزلی اگر به تراکتور بیاید، باز با تیمی مواجه است که با سلیقه مربی قبلی بسته شده و نتیجه نگرفته است. 

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: