کد خبر: ۷۵۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۷۶۲
باید حرف‌هایمان یک‌ کاسه شود؛
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مجبور شدیم اردوی دبی را لغو کنیم.
توضیحات افتخاری در مورد استعفای وینفرد شفر!به گزارش خبرداغ ، سیدرضا افتخاری قبل از حضور در جلسه امروز فدراسیون فوتبال در مورد بحث میزبانی از تیم‌های عربستانی گفت: جلسه امروز تشکیل می‌شود تا در مورد آینده و بحث میزبانی از تیم‌های عربستانی صحبت کنیم، باید حرف‌هایمان یک‌ کاسه شود و موضع‌گیری مناسب داشته باشیم تا بتوانیم از حق و حقوقمان دفاع کنیم و متضرر نشویم.

 

وی افزود: شرایط همه جوره به نفع ایران است و حرفی که آنها می‌زنند بی‌منطق است. در منطقه کشور ایران یکی از امن‌ترین کشورها است. ما از امن‌ترین کشورهای دنیا هستیم و بحث امن نبودن کشور ایران یک بهانه است. سال قبل شاهد بودیم کشورهای اماراتی و قطری به ایران آمدند و در حضور 100 هزار هوادار بازی‌ها بدون هیچ مشکلی برگزار شد. پیشنهاد من این است که همه پایبند به قانون باشند و به مقررات احترام بگذارند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با اعتراض وینفرد شفر  گفت: چنین چیزی مطرح نبود. خود شفر مصاحبه می‌کند و این حرف را تکذیب خواهد کرد. متاسفانه این حرف‌ها را  در می‌آورند تا برای خودشان بازار درست کنند که درست نیست و او اعلام کرده چنین صحبتی را با کسی انجام نداده است. نقل قولی در این زمینه مطرح شده که چنین مسائلی درست نیست و ما این مسائل را نداریم و اصلا مشکل خاصی نیست و استعفایی هم در کار نیست.

 

افتخاری در مورد اینکه او در خواست جلسه کرده اما شما با او جلسه نداشتید، اظهار داشت: 2-3 روز پیش در همین رابطه جلسه‌ای در هتل المپیک با شفر داشتیم و کارها را هماهنگ کردیم. قبل از آن هم در باشگاه دیدار کردیم. در مورد بحث دبی هم که مطرح شد چون  ما یک عده بازیکن سرباز و دانشجو داشتیم که با توجه به مواجه شدن با 3 روز تعطیلی نتوانستیم مجوز خروج آنها را تهیه کنیم بنابراین قرار شد اردو در تهران برگزار شود.

 

وی در مورد اینکه آیا قرار است پرداختی به بازیکنان صورت بگیرد، عنوان کرد: در بیانیه امروزمان گفتیم ما قصد داریم درصدی پول به بازیکنان پرداخت کنیم و میزان دریافتی آنها را به 50 درصد برسانیم. برای شفر هم طی یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود.

 

افتخاری در مورد اینکه آیا شفر صاحب خانه شد، گفت: بله او  صاحب خانه شده است.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: