کد خبر: ۷۲۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۱
عیسی امامی عضو هیات مديره و نجدي مدير امور استان هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور بررسي و ارزيابي عملکرد شعب در حوزه هاي مختلف جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف و پيگيري وصول مطالبات به استان چهارمحال و بختياري سفر نمودند.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب چهارمحال و بختیاري بر تشکيل کميته هاي راهبردي تاکيد كردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی عضو هیات مديره و نجدي مدير امور استان ها به همراه ملازاده مدير شعب استان چهارمحال و بختياري علاوه بر دواير ستادي از شعب اميرکبير(کد ۳۲۰۸)، سعدي( ۳۲۱۳)، آزادي (کد ۳۲۰۶)، مركزي شهركرد( كد ۳۲۱۴)، بن (كد۳۲۲۰) و ساسان (كد۳۲۰۴) نيز بازديد به عمل آوردند.
امامی در جمع پرسنل شعب استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: روساء و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ايران با شناسايي نقدينگي در جامعه و تحليل فضاي کسب و كار به منظور تجهيز منابع شعب، كار تشكيلاتي را در الويت كار خود قرار دهند.
وی افزود: ارزیابی و بررسی هاي آماري توسط کارکنان از اصول مديريت مي باشد و مي بايست با تشکيل کميته راهبردي برگزاري جلسات منطقه اي، استاني و كشوري نقشه راه شعب را ترسيم نمايند.
امامی با اشاره به تسهیل در نحوه دسترسی مشتریان به خدمات بانکي اظهار داشت: خدمات بانکداري نوين مانند ايجاد سامانه افتتاح حساب آنلاين و پرداخت تسهيلات اينترنتي در بانک قرض الحسنه مهر ايران سبب شده است تا خدمت رساني در دورافتاده ترين نقاط کشور نيز ميسر باشد و لازم است تا تمامي همكاران در معرفي و تشريح اين خدمات تمامي تلاش خود را بكار گيرند.
در ادامه نجدی مدیر امور استان ها نیز با بررسی آمار عملکرد شعب بيان داشت: رعايت بهداشت اعتباري نقش بسزايي در کاهش ميزان مطالبات و جلوگيري از معوقات بانکي خواهدشد.
وی تصریح کرد: در این راستا ضروری است تا تمامي کارکنان صف و ستاد در بررسي و اعتبار سنجي دقيق متقاضيان و ضامنين انها در تشکيل پرونده هاي تسهيلاتي اهتمام داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: