کد خبر: ۷۱۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۳۲
تیم فوتبال استقلال بعد از چند روز استراحت از امروز برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری کرد.
نگرانی هواداران استقلال از غیبت ستارها از بازی حساس با العینبه گزارش خبرداغ ، تمرین امروز (شنبه) استقلال ساعت 16:30 در کمپ باشگاه برگزار شود، اما به دلیل حضور اعضای تیم در همایش حمایت از حسن روحانی این تمرین با تأخیر دو ساعته برگزار شد.

 

* رضا افتخاری مدیرعامل و پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال هم همراه بازیکنان در همایش حضور داشته و سپس به کمپ باشگاه بازگشتند.

 

حدود 60 هوادار در کمپ حضور داشتند و بارها علیرضا منصوریان و بازیکنان را تشویق کردند. آنها همچنین بنر عجیبی از مهدی رحمتی در کمپ نصب کرده و به تشویق او پرداختند.

 

 وریا غفوری، هرایر مگویان، علی قربانی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی و سیدحسین حسینی غایبان تمرین بودند. غفوری و ابراهیمی مصدوم هستند، قربانی شب گذشته جشن مراسم ازدواج خود را برگزار کرده و حسینی هم برای برگزاری جشن ازدواج خود راهی شیراز شده است. شایعه غیبت انصاری  و امید ابراهیمی در بازی با العین هواداران استقلال را نگران کرده و آنها در مورد این موضوع از کادر فنی سؤال می‌پرسیدند.

 

در فوتبال درون تیمی، علیرضا منصوراین هم بازی می‌کرد که برای دقایقی پای او کش آمد و پزشکان به مداوای او پرداختند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: