کد خبر: ۷۰۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۰۱
نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و التعاون عربستان با برتری شاگردان منصوریان به پایان رسید.
برتری یک نیمه ای استقلال مقابل التعاون عربستانبه گزارش خبرداغ ، استقلال ایران در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه سلطان قابوس در پایتخت عمان به مصاف التعاون عربستان رفت. این بازی روی کاغذ، برای استقلال بازی خانگی محسوب می‌شود. در حالی که بازی تازه آغاز شده بود، کاوه رضایی با فرصت‌طلبی توانست دروازه حریف عربستانی را باز کند و تیمش را پیش بیاندازد.

 

در نیمه نخست این دیدار، دو تیم بازی تقریبا برابری به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه میدان بود اما استقلالی‌ها در دقایق نخستین بعد از گل، چند حمله خوب داشتند که نتوانستند از فرصت‌ها بهره ببرند.

 

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست هم عربستانی‌ها نبض بازی را در دست گرفتند و چند بار خطرناک ظاهر شدند. در دقیقه ۳۵، طلال از التعاون پشت محوطه جریمه به توپ رسید و بی‌درنگ شوت زد اما وریا غفوری نزدیک خط دروازه توپ را دور کرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: