کد خبر: ۶۹۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۴۵۸
​سياوش زراعتي مدير عامل بانك صادرات ايران در پيامي فرارسيدن هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفي (ص) و امام جعفر صادق(ع) را به عموم هموطنان تبريك گفت.
پيام مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران،در بخشي از پيام مدير عامل اين بانك آمده است: فرارسیدن سالروز میلاد مسعود مبشر خرد و مبلغ مهربانی و تجلی لطف بی کران خالق بر مخلوق به مصداق"لولاک لما خلقت الافلاک" را که  به یمن آن روح وحدت و اخوت در بین مسلمانان دمیده می شود ، به عموم هموطنان، به ویژه ذینفعان محترم در خانواده بزرگ بانک صادرات ایران صمیمانه تبریک عرض می کنم. تمسک به سیره الهی و الهام از سلوک آسمانی آن گنجینه بی زوال حکمت و هدایت، نیاز اساسی امت اسلامی است  که برغم همه ناملایمات و فراز و نشیب ها باید در این مسیر گام برداشت.

زراعتي در ادامه پيام خود مي افزايد: تقارن میلاد آخرین پیام آور الهی با ولادت امام  صادق(ع)مؤسس مذهب جعفری، تبلور جاودانگی عشق خالق بر بوم هستی و مایه مسرت امت محمدی و ذریه علوی است ، با اغتنام از این مناسبت  خجسته پی، آرزومندم که به تأسی از پیامبر رحمت و امام همام، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران برای اعتلای بیش از پیش نام و آوازه این بانک در عرصه ملی و بین المللی با جدیت و تلاشی مضاعف  اقدام کنند.

 وي همچنين با بيان رسالت مهمي كه بر دوش بانك گذاشته شده است، تاكيد كرد: قوام و دوام اقتصاد میهن اسلامی مان ایران عزیز، رسالتی است که همه ما همواره  اعتقاد راسخی به آن داشته و اهتمام ویژه خویش را مصروف تعالی هر چه بیشتر آن می کنیم.

زراعتي در پايان يادآور شد: امید است ، خدای منان برهمه منت نهد تا  با خوشه چینی از خرمن باغ معرفت، اخلاق، عزت و کرامت این اسوه های بی بدیل،بتوانیم در این راه سترگ  گام برداریم.   

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: