کد خبر: ۶۶۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۲۲۱۶
حبیب محبیان خواننده ، نوازنده و ترانه‌ سرای ایرانی به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر درگذشت. برخی روزنامه های کشور در تیتر صفحه نخست خود به خبر درگذشت حبیب محبیان، خواننده پیشکسوت موسیقی ایران واکنش نشان دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها،حبیب محبیان خواننده ، نوازنده و ترانه‌ سرای ایرانی به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر درگذشت.

حبیب محبیان در سال 1360  ایران را ترک کرد و در سال 1364 در لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا ساکن شد. اما او پس از پذیرفتن رعایت برخی شرایط به همراه خانواده اش به ایران بازگشت و در رامسر، اقامت کرد.

در سال 1393 کتاب «مرد تنهای شب» به قلم حبیب محبیان انتشار یافت و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همانسال ارائه شد. این کتاب برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های حبیب در همه سالهای فعالیت اش را تشکیل داده است.

همسر حبیب محبیان درباره علت مرگ این هنرمند گفت: حبیب در خواب سکته کرده و در منزل فوت کرده است.

وی افزود: بعد از تماس من با اورژانس و سر و صدای همسایه ها اورژانس تشخیص داد که وی فاقد علائم حیاتی است و مردمک های چشمش گشاد شده بود.

وی اظهار کرد: ایشان 63 سال سن و سابقه مشکل قلبی داشت از این رو اقدامات احیاء موثر نبود؛ ایشان قبل انتقال به بیمارستان در منزل فوت کرده بود.

برخی روزنامه های کشور در تیتر صفحه نخست خود به خبر درگذشت حبیب محبیان، خواننده پیشکسوت موسیقی ایران واکنش نشان دادند.

«حبیب» سوژه شد +عکس



«حبیب» سوژه شد +عکس


«حبیب» سوژه شد +عکس



«حبیب» سوژه شد +عکس



«حبیب» سوژه شد +عکس



«حبیب» سوژه شد +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: