کد خبر: ۶۶۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۶۰۱
جشنواره کن این روزها بحث بر انگیز شده، دلیلش متاسفانه فیلم و سینما نیست، مردم بیشتر از هرچیز در مورد نوع پوشش سحر دولتشاهی و ترانه علیدوستی، اصغر فرهادی و... اظهار نظر می کنند
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: جشنواره کن این روزها بحث بر انگیز شده، دلیلش متاسفانه فیلم و سینما نیست، مردم بیشتر از هرچیز در مورد نوع پوشش سحر دولتشاهی و ترانه علیدوستی، اصغر فرهادی و... اظهار نظر می کنند، کلی هم شوخی ساخته اند در این چند روز؛ از پرده ای که تن دولتشاهی است تا کت و شلوار به زعم آن ها مسخره فرهادی.

بحث روز؛ با پوشش ترانه علیدوستی در جشنواره کن موافقید یا نه؟

پوشش بازیگران یک کشور تا چه حد شخصی است؟ آیا پوشش ستاره ها مساله ای اجتماعی است؟ لباسی که آن ها می پوشند تاچه حد می تواند خارج از عرف جامعه باشد؟ اصلا ستاره ها چقدر باید در چارچوب عرف جشنواره ای نظیر کن لباس بپوشند؟ این دوگانگی چگونه باید حل شود؟

این وسط تکلیف فیلم چه می شود؟ ستاره ها برای سینما روی فرش قرمز می روند، حتی پوشش آن ها در موفقیت یک فیلم تاثیر گذار است؟ این همه نقد لباس ستاره های فارسی روا است؟ اصلا در ایران استراتژی برای لباس ستاره ها داشته ایم؟ این همه قضاوت از کجا می آید؟ آیا لباس پوشیدن ترانه علیدوستی در الگو پذیری جوانان اخلال ایجاد می کند؟

بحث روز؛ با پوشش ترانه علیدوستی در جشنواره کن موافقید یا نه؟

امروزه پوشش ابزار فرهنگی است و فقط نمی پوشاند و حفظ نمی کند و بلکه ابزار تبلیغ هم هست، نظر شما چیست؟ با دیدن لباس های بازیگران ایرانی چه حسی پیدا کرده اید؟ دوست داشته اید یا...؟ نظر بدهید، نظرات شما جامعه ای خوش تیپ تر می سازد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
حضرت زهراعلیه السلام:بهترین زن،آن زنی است که نه نامحرم اوراببیند ونه اونامحرمی را.خوشابحال آن بانوی عفیفی که بهترین زنان عالم راسرلوحه والگوی زندگی خودقرارداده.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: