کد خبر: ۶۶۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۲۸
جعفرزاده ایمن آبادی:
رای آوردن جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 96 محال است / او و احمدی نژاد پیام های مردم را برعکس می فهمند / اصولگرایان می گویند در انتخابات پیروز شدند، اما بچه های دبستانی هم می دانند اینها شکست خوردندغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی معتقد است که جلیلی و احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شکست خواهند خورد.

به گزارش خبرداغ، نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با انتخاب، در مورد فعالیت های اخیر سعید جلیلی و سفرهای مداوم او گفت: ما از کاندیداتوری آقای جلیلی استقبال میکنیم. من ضمن احترامی که برای ایشان قائل هستم، فکر میکنم کسی که نتوانست برجام را به یک نقطه ای برساند و در ریاست جمهوری این جواب را از مردم گرفت، عاقلانه ترین کار این است که دوباره اقدام نکند.

وی تصریح کرد: رای اوردن ایشان در انتخابات دوزادهم ریاست جمهوری محال است. امثال جلیلی و احمدی نژاد جواب قاطع و محکم را از مردم می گیرند گرچه اینها پیام ها را برعکس می فهمند. شما الان انتخابات سال 92 و 94 را ببینید، در چنین انتخاباتی مشکل دارند و قرائت خودشان را دارند و الان می گویند اصولگرایان پیروز انتخابات بودند! بچه دبیرستانی و دبستانی هم می داند اصولگرایان شکست سختی در انتخابات خوردند، ولی میگویند ما پیروز هستیم.

وی افزود: اگر بین آقای عارف و لاریجانی شکافی به وجود نیاید و یکی از این دو بزرگوار کنار برود و دیگری با تمام توان به او کمک کند، الگویی مناسب بوجود می آید که می توان براساس آن، به جای کارشکنی همکاری و هم افزایی کرد و به دولت نیز کمک کرد.

جعفرزاده در پاسخ به این سوال که آینده اصولگرایان را چطور می بینید تاکید کرد: به دلیل عملکرد بسیار افراطی و تندی که این دوستان داشتند، در حوزه افکار عمومی به شدت ضربه خورده اند و جایگاه شان را از دست دادند. اگر می خواهند این فضا تغییر کند، باید رفتارهایشان را منطقی و عاقلانه کنند وگرنه مردم گرایشی به اینها نخواهند داشت. رفتار این آقایان غیرمنصفانه بود و از نقد گذشته بود، یعنی کینه توزانه شده بود و منجر به شکست شان شد. من همان اوایل هم گفتم اگر اصولگرایان در رفتارشان تجدیدنظر نکنند قطعا دچار شکست خواهند شد.

این نماینده منتخب درباره ریاست مجلس گفت: نظر شخصی من این است که آقای لاریجانی شود. چون از همه جهات شایستگی و مقبولیت لازم را دارد. آقای لاریجانی فردی است که تجربه، علم و سواد اداره مجلس را دارد. باید متذکر شوم که اداره 300 نماینده کار بسیار سختی است و هر کسی نمی تواند انجام بدهد و سخت ترین قوه، قوه مقننه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
آقای جعفر زاده اگر افراطیگری این است که افراد نباید روی اصول خود بایستند که بند برای شما متاسفم که عدول کردید. آقای جعفرزاده فردی هم پالکی شما مثلا اصلاحات نفاق دارد, اصلا حجاب اسلامی را قبول ندارد (یعنی اصول را قبول ندارد) یعنی مشکل اعتقادی دارد, می گویید باید بیاید مجلس چون اصلاح طلب است, آنوقت شما حرف مردم را می فهمی ولی جلیلی نمی فهمد؟؟!! شما یا واقعا نمی فهمی که چه میگویی یا از نظر اصلاحات شما باید نفهمی!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: