کد خبر: ۶۶۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۳۳۵
مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی به شائبه سه اخطاره بودن مهدی کیانی در بازی با استقلال واکنش نشان دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی در جواب ادعای آبی پوشان پایتخت مبنی بر سه اخطاره بودن مهدی کیانی واکنش نشان دادند. براین اساس استقلالی ها مدعی بودند که حضور مهدی کیانی در دیدار تراکتور واستقلال در هفته بیست ونهم لیگ برتر با توجه به سه کارته بودن خلاف قانون است و پی گیر موضوع خواهندشد.

شهریاری : سازمان لیگ جواب استقلالی‌ها را داده است
کاظم شهریاری ، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به این موضوع اظهار کرد: من موضوع سه اخطاره بودن کیانی را  در رسانه ها خوانده ام و از این موضوع بی اطلاعم.

وی در ادامه افزود: کیانی سه اخطاره نبوده است وبه لحاظ قانونی حضور وی در دیدار با استقلال مشکلی ندارد و ادعای آبی پوشان صحیح نیست.

مدیررسانه ایی تراکتور بیان کرد: سازمان لیگ جواب استقلالی ها را داده  و در واقع حضور وی بلامانع است. 

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز، یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه 3 بر 2 به سود تراکتورسازان به پایان رسید. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: