کد خبر: ۶۶۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۵۱۲
دبيربيست وسومين كنگره نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران، با بيان اينكه داروي جديد ' ام اس' از سوي متخصصان ايراني توليد شده است، گفت: به زودي اين داوري جديد وارد بازار دارويي كشورخواهد شد.
 دكتر اميررضا عظيمي در آستانه برپايي بيست و سومين كنگره نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران كه 21 تا 24 ارديبهشت در مركز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار مي‌شود، افزود: داروهاي خوراكي ام اس موجود در بازار براي بيماران موانعي در زمينه نحوه مصرف و نيز عوارض گوارشي ايجاد مي‌كرد در حالي كه داروي جديد فاقد اين مشكلات است.

وي ادامه داد: از سوي ديگر داروهاي تزريقي ام اس نيز داراي عوارضي براي بيماران است كه اميدواريم اين دارو مشكلات اين بيماران را مرتفع سازد.
دبيربيست وسومين كنگره نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران، با توجه به اينكه اخيرا سونوگرافي به عنوان يك ابزار تشخيصي در زمينه بيماري‌هاي عصبي- عضلاني در دنيا مطرح شده است، يادآورشد: در اين كنگره قرار است، يك پزشك ايراني از دانشگاه هاروارد براي اولين بار در مورد روش‌هاي تشخيصي بيماري‌هاي اعصاب به كمك سونوگرافي دستاوردهايي را به متخصصان ارائه كند.
وي گفت: در اين كنگره همچنين در زمينه جديدترين درمان‌هاي صرع و تشنج، بيماري‌هاي عصبي- عضلاني، سردرد، اختلالات حركتي از قبيل پاركينسون و اختلالات حافظه به خصوص آلزايمر مطالبي ارايه مي شود.
دكترعظيمي از برپايي كارگاه‌هاي تخصصي همزمان با برپايي اين كنگره خبر داد و افزود: برخي درمان‌ها مانند داروهاي تزريقي به بيماران دچار اختلالات حركتي و همچنين درمان‌هاي جديد سردرد و روش‌هاي تشخيصي جديد در بيماري‌هاي عصبي- عضلاني در آن ها نيز به متخصصان ارائه خواهد شد.
بيست و سومين كنگره نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران از سوي انجمن متخصصان مغز و اعصاب ايران و با حضور جمعي از ميهمانان خارجي 21 تا 24 ارديبهشت در مركز همايش‌هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي‌شود.
شفاآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: