کد خبر: ۶۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۱۴۴
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار اتوبوس با موتورسیکلت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

تصادف مرگبار اتوبوس با موتورسیکلت در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ مراد مرادی دراین‌باره گفت: حوالی ساعت 9:40 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس با شماره انتظامی معلوم در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بود که قبل از بزرگراه سعیدی با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.

او با بیان اینکه در پی این حادثه راکب 53 ساله موتورسیکلت جان خود را از دست داد، گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نشان داد که بی توجهی به جلو از سوی راننده اتوبوس باعث وقوع این حادثه شده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات رانندگی گفت: تمامی رانندگان باید حین رانندگی فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: