کد خبر: ۶۵۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۶۲
خبری عجیب؛
در حالی که تا ساعاتی دیگر مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی آغاز می شود از گوشه و کنار خبر می رسد اعضای تیم ملی این مراسم را تحریم کرده اند.

تحریم مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال توسط ملی پوشان!به نظر می رسد اختلافات فدراسیون فوتبال و کادر فنی و مدیریتی تیم ملی به اوج خود رسیده و حالا اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان حتی حاضر نیستند در مراسمی که برای رونمایی از پیراهن خودشان برگزار می شود شرکت کنند.

 

البته در مجموع اینکه این مراسم قبل از ورود کارلوس کی روش به ایران برگزار می شود در نوع خود عجیب به نظر می رسد اما سایر اعضای کادر فنی تیم ملی و مدیریتی تیم ملی هم تصمیم دارند در مراسم امروز شرکت نکنند.

 

دلیل اصلی اختلاف فدراسیون و تیم ملی بر سر اسپانسر جدید پیراهن ملی پوشان این است که اعضای کادر فنی معتقدند در انتخاب لباس جدید هیچ نقشی نداشته اند و البته به نظر می رسد کی روش به دلیل اختلافات قبلی با عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی حاضر به همکاری با او در پروسه انتخاب لباس جدید نشده است.

 

حتی زمانی که طرح لباس های جدید برای کی روش ارسال شده سرمربی تیم ملی خطاب به مسئولان فدراسیون اعلام کرده: «این موضوع به من مربوط نمی شود. مگر از من نظر خواسته بودید که حالا طرح پیراهن ها را برای من ارسال می کنید؟»

 

در هر صورت مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در شرایطی از ساعت 16 امروز در هتل ارم برگزار می شود که کی روش و دستیاران خارجی اش در پرتغال به سر می برند و افشین پیروانی، مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان هم از انصراف خود برای حضور در این مراسم خبر دادند.

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: