کد خبر: ۶۵۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۱۸۴۵
۱۰ کماندار به دومین مرحله اردوی پارالمپیکی تیم ملی دعوت شدند.

دعوت از ۱۰ کماندار به دومین اردوی پارالمپیکی تیم ملی

به گزارش خبرداغ به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین برای حضور در بازی‌های پارالمپیک و پیش از آن مسابقات کسب سهمیه این بازی‌ها، با حضور 10 ورزشکار پارالمپیکی و غیر پارالمپیکی برگزار می‌شود. این اردو از پنجشنبه (16 اردیبهشت ماه) آغاز شده و تا اول خردادماه در تهران ادامه خواهد داشت.

زهرا نعمتی، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری و مجید کاکوش که صاحب سهمیه پارالمپیک ریو شده‌اند همراه با سیده زهرا حسینی، سمیه عباسپور، اصغر فتاحی و فرزانه عسگری به این اردو دعوت شده‌اند.

آلگ نیکولاویچ  و مونیکا سیموئز سرمربی و مربی اوکراینی هستند که مانند اردوهای گذشته هدایت ملی‌پوشان مرد و زن تیم ملی را در این اردو بر عهده دارند؛ ضمن اینکه سعید اصغری گنجی و جبرائیل عبادی هم به عنوان مربی تیم را همراهی می‌کنند. محبوبه محمدزاده سرپرست تیم ملی است و علی جمشیدی هم به عنوان نماینده فرهنگی در کنار اعضای کادر فنی و اردونشینان خواهد بود.

تیم ملی تیر و کمان در حالی اردوهای آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند که تاکنون موفق به کسب 6 سهمیه بازی‌های پارالمپیک شده است، اما پیش از حضور در این بازی‌ها، در مسابقات جهانی چک که آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی پارالمپیک است، شرکت خواهد کرد. به غیر از زهرا نعمتی سایر اردونشینان تیم ملی در این رقابت‌ها که اواخر خردادماه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: