کد خبر: ۹۷۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۹۳
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی بهترین مهاجمان حاضر در این رقابت‌ها را معرفی کرد که نام مهاجم تیم ملی ایران نیز در آن دیده می‌شود.

افتخاری دیگر برای ایران و طارمیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ لیگ قهرمانان آسیا در طول سال‌ها شاهد حضور ستارگان بزرگی بوده است و برخی از آنها در زمره بهترین مهاجمان آسیا بودند که پا را از این قاره فراتر گذاشتند در سطح جهانی نیز عملکرد درخشانی داشتند.

به نقل از ایسنا در حالی که فوتبال آسیا از فصل آینده وارد دوره جدیدی می‌شود و لیگ نخبگان به عنوان بالاترین سطح رقابت‌های قاره کهن خواهد بود سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به برخی از بهترین مهاجمان قاره نگاهی انداخته است که نام مهدی طارمی نیز در آن دیده می‌شود.

مهدی طارمی

تعداد کمی از بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا توانستند در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی بدرخشند. مهدی طارمی در ۲۲سالگی برای باشگاه زادگاهش ایرانجوان بازی کرد اما پس از انتقال به پرسپولیس در سال ۲۰۱۴ توانست شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورد.

طارمی سال ۲۰۱۷ هفت گل به ثمر رساند و تیمش را به نیمه‌نهایی برد. او پس از مدت کوتاهی حضور در الغرافه قطر به پرتغال رفت و در نهایت به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شد که دو بار آقای گل لیگی اروپایی می‌شود.

طارمی دو بار در فصل‌های ۲۰۲۰-۲۰۱۹ و ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به عنوان آقای گل لیگ پرتغال انتخاب شد. طارمی همچنین ۱۰ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و گل زیبایش مقابل چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به عنوان بهترین گل این رقابت‌ها انتخاب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: