کد خبر: ۹۷۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۷۱
رئیس شورای تامین دام کشور در مورد وضعیت بازار گوشت قرمز می‌گوید: ما همیشه در چنین فصل‌هایی یعنی در ماه‌هایی از بهار و تابستان عرضه گسترده دام را داریم در حالی که از طرفی کاهش تقاضا هم داریم.

قیمت گوشت تنظیم بازاری اعلام شد/ جزییات قیمتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ این درحالی است که اکنون به دنبال عرضه گسترده گوشت‌های وارداتی، بازار گوشت کشور کاملا اشباع شده و گوشت به مقدار زیاد در بازار موجود است.
منصور پوریان در گفت‌وگو با همشهری در مورد قیمت گوشت قرمز بیان می‌کند: الان در استان‌هایی مانند تهران، البرز، قم و استان‌های خراسان به طور معمول گوشت گرم وارداتی در حال عرضه است، اما در بقیه استان‌ها گوشت منجمد هم در کنار گوشت گرم عرضه می‌شود. قیمت گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازاری با توجه به قطعات گوشت بین ۳۱۰ تا ۳۵۰هزار تومان و گوشت گوساله گرم وارداتی هم ۳۰۰هزار تومان
است.
رئیس شورای تامین دام کشور در مورد قیمت گوشت تولید داخل هم می‌گوید: در حال حاضر قیمت لاشه بره نر با استخوان به طور متوسط ۴۷۵هزار تومان و لاشه گوساله ۴۳۰هزار تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: