کد خبر: ۹۷۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۰۰
مدیر عامل بانک شهر در دیدار با شهردار قم بر تعامل سازنده این بانک با شهرداری های سراسر کشور در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان تاکید کرد.
همکاری های سازنده بانک شهر با شهرداری ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در این دیدار که به منظور گسترش تعاملات دوجانبه برگزار شد، گفت: از گذشته تا کنون بانک شهر با شهرداری قم ارتباطات مفید و موثری داشته و این مهم موجب توفیق در خدمت رسانی به شهروندان شده است.
دکتر احمدی با تاکید بر اینکه سیاست های بانک شهر در قبال مدیریت شهری با رویکرد تخصصی و در جهت ایجاد زیرساخت های متنوع شهری است، گفت: با ارائه ابزارهای نوین مالی، در تلاش هستیم تعاملات و ارتباطات پایدارتری را ایجاد کنیم.
در ادامه این دیدار دکتر مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم ضمن قدردانی از مدیران ارشد بانک شهر گفت: حضور فعال بانک شهر در پروژه های مشارکتی شهرداری قابل تقدیر بوده و امیدواریم این همکاری بیش از پیش گسترش یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: