کد خبر: ۹۷۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۷۷
نماینده تبریز خواستار ارجاع هرچه سریع تر گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نامتعارف و نجومی برای قرائت به صحن علنی شد.

تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی به کجا رسید؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: گزارش هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نامتعارف و نجومی آماده شده است منتها جلسات کمیسیون برنامه برای ارجاع این گزارش از لحاظ تعداد اکثریت اعضا به رسمیت نرسید و این گزارش بلاتکلیف ماند لذا قرار شد از اعضای کمیسیون برای اعلام موافقت امضا گرفته شود که این امضاها موجود است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: سوال این است که چرا هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه این گزارش را برای قرائت به صحن علنی ارجاع نمی‌دهد چون در این گزارش آسیب‌شناسی درباره زمینه‌های پرداخت حقوق‌های نجومی شده و به دنبال آن است که این راه ها بسته شود.

مصری رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون برنامه و بودجه خواست که این گزارش را به صحن علنی ارائه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: