کد خبر: ۹۷۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۷۷
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: یک سال از موضوع اتصال درگاه ملی مجوزها به شهرداری تهران گذشته است اما همچنان این موضوع به سرانجام نرسیده است.

انتقاد عضو شورای شهر از عدم اتصال شهرداری تهران به درگاه ملی مجوزهابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از عدم اتصال شهرداری به درگاه ملی مجوزها بعد از یک سال انتقاد کرد.

ایسنا در خبری نوشت: مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران بیان کرد: در تیرماه سال گذشته پیرامون اتصال سامانه شهرسازی شهرداری تهران به درگاه ملی مجوزها و رفع نواقص و موانع، جلسه‌ای را با حضور مسئولان امر برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه قرار شد مجوز و ناحیه پایلوت به صورت پایلوت به درگاه ملی مجوزها وصل شود، گفت: یک سال از این موضوع گذشته است اما همچنان این موضوع به سرانجام نرسیده است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه افق روشنی از اتصال شهرداری تهران به درگاه ملی مجوزها ندارم، گفت: از شهرداری می‌خواهم که هر چه سریع‌تر نسبت به اتصال درگاه ملی مجوزها به شهرداری تهران اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: