کد خبر: ۹۷۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۷۰
طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۶ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

رگبار و رعدوبرق در این استان‌ها/ خنک‌ترین و گرمترین شهرها کدامند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود:ب راساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور امروز (۲۳ اردیبهشت) در شمال غرب و به‌تدریج دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) سامانه بارشی ضمن تقویت در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات البرز، استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

ضیاییان در ادامه گفت: سه شنبه (۲۵ اردیبهشت) رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در نوار شمالی کشور، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد ، یزد، فارس و شمال استان‌های کرمان و خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) رگبار پراکنده و رعد و برق در نوار شمالی شمال شرق، جنوب غرب، در برخی مناطق مرکزی کشور و شمال استان‌های بوشهر ، فارس و کرمان پیش بینی می.شود

ضیاییان ادامه داد: پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) بارش پراکنده علاوه بر مناطق یاد شده در استان‌های سمنان، یزد و تهران رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: طی امروز وزش باد شدید در نیمه غربی کشور، دوشنبه در شرق و مرکز، سه شنبه در نوار مرکزی چهارشنبه در غرب و جنوب غرب و پنجشنبه در نوار شرقی کشور رخ خواهد داد که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک خواهد شد.

ضیاییان افزود: دوشنبه شمال خلیج فارس، سه شنبه خلیج فارس و طی سه روز آینده دریای خزر مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۴ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، بعضی ساعت‌ها بارش یاران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۵ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۶ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: