کد خبر: ۹۶۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۴۵۰
“ارفع” در این ماه با رشد ۲ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومانی خود نسبت به آبان‌ماه سال جاری، سطح تازه‌ای در تاریخ درآمدزایی این شرکت رقم زده است. شرکت «آهن و فولاد ارفع» نسبت به آبان ماه سال جاری رشدی ۲۲۰ درصدی و نسبت به دوره مشابه سال جاری ۱۳۷ درصدی را محقق ساخته است.

به گزارش  خبرداغ به نقل از پایگاه خبری معدن نامه، شرکت «آهن و فولاد ارفع» با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۲۰۰ میلیاردی و ارزش بازار ۳۰ هزار میلیارد تومانی در گزارش منتهی به آذرماه خود از تحقق درآمد ۳ هزار و ۲۵۸ میلیارد تومانی خود خبر داد.

آهن و فولاد ارفع با ۱۰۶ هزار و ۵۱۳ تن فروش رکورد زده است


“ارفع” در این ماه با رشد ۲ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومانی خود نسبت به آبان ماه سال جاری، سطح تازه‌ای در تاریخ درآمدزایی این شرکت رقم زده است. شرکت «آهن و فولاد ارفع» نسبت به آبان ماه سال جاری رشدی ۲۲۰ درصدی و نسبت به دوره مشابه سال جاری ۱۳۷ درصدی را محقق ساخته است.

آهن و فولاد ارفع با ۱۰۶ هزار و ۵۱۳ تن فروش رکورد زده است


محصول اصلی شرکت آهن و فولاد ارفع، شمش فولادی است که با فروش ۱۰۶ هزار و ۵۱۳ تن از این محصول، موفق به کسب درآمد ۲ هزار و ۱۷۱ میلیارد تومانی شده است. میزان فروش فروش «شمش فولادی» در آذرماه نسبت به آبان‌ماه با رشد ۵۷ هزار و ۴۵۸ تنی همراه بوده است.

آهن و فولاد ارفع با ۱۰۶ هزار و ۵۱۳ تن فروش رکورد زده است


شایان ذکر است درآمد تجمیعی “ارفع” در ۹ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۳۵ درصدی خود، به سطح ۱۴ هزار و ۹۷ میلیارد تومانی دست یافته است.

درآمد صادراتی “ارفع” در این ماه برابر با یک هزار و ۴۷ میلیارد تومان بوده است که این میزان از فروش «شمش صادراتی» حاصل شده است.

 

آهن و فولاد ارفع با ۱۰۶ هزار و ۵۱۳ تن فروش رکورد زده است

منبع: بورس نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: