کد خبر: ۹۷۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۶۰
همه می‌دانند که پیکان تماشاگران چندانی ندارد، اما قطعاً اگر بازی این تیم به قزوین منتقل شود، تماشاگران زیادی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه خواهند رفت.

لشگرکشی پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه علیه استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: یکی از مشکلات لیگ بیست‌وسوم برنامه‌ریزی نامناسب سازمان لیگ برای هفته آخر است که چالش‌هایی را به وجود آورده است. شاید برنامه‌ریزان در سازمان لیگ تصور می‌کردند که رقابت در لیگ جاری طوری رقم خواهد خورد که نتیجه تیم‌ها در هفته پایانی بی‌اهمیت شود. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که یک هفته مانده به انتهای لیگ این اتفاق رخ دهد، اما احتمال اینکه نتیجه لیگ در همان هفته پایانی مشخص شود بسیار زیاد است.

 
 

لازم به ذکر است که پرسپولیس نیز هفته آخر در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است و در حضور تماشاگران این بازی را برگزار خواهد کرد اما اگر پای قهرمانی وسط باشد و امتیاز نگرفتن استقلال مقابل پیکان ضروری، بدون شک بخشی از هواداران این تیم به حمایت از پیکان خواهند پرداخت.

به همین دلیل استقلالی‌ها از چند هفته قبل اعلام کردند که اگر چنین شود قصد دارند که از تماشاگران خود استفاده کنند. شاید هم برای سازمان لیگ بهتر باشد که بازی پایانی استقلال را با حضور هواداران برگزار کند تا جشن قهرمانی جذاب‌تر شود، اما در این میان یک مشکل بزرگ به وجود خواهد آمد.

پیکان طبق برنامه میزبان این بازی است و می‌تواند از ۹۰ درصد از سهم خود برای پر کردن سکوها استفاده کند. همه می‌دانند که پیکان تماشاگران چندانی ندارد، اما قطعاً اگر بازی این تیم به قزوین منتقل شود، تماشاگران زیادی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه خواهند رفت و قطع به یقین در میان تماشاگران، پرسپولیسی‌ها هم حضور خواهند داشت تا به اسم حمایت از پیکان به نوعی مانع از قهرمانی استقلال شوند؛ بنابراین باشگاه استقلال نباید روی سهم بیشتر تماشاگران خود در هفته پایانی حساب باز کند، چون اگر اجازه حضور تماشاگر داده شود پیکان از تماشاگران پرسپولیس برای حمایت از خود استفاده خواهد کرد و ۹۰ درصد از فضای ورزشگاه به نفع این تیم پر خواهد شد. شاید در این شرایط برای استقلال بهتر باشد همان ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس تهران را که میزبان همیشگی تیم پیکان است را قبول کند؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: