کد خبر: ۷۲۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۷
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در شهرک مهدیه خبر داد.
درگیری گسترده در شهرک مهدیه / نیروهای چند کلانتری به محل اعزام شدند + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا،سرهنگ رضا شیرزادی رئیس پلیس Police شهرستان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در آدرس شهرک مهدیه کرمانشاه ماموران کلانتری 15 شریعتی به سرعت راهی محلحادثه Incident شدند.

 

وی افزود: با توجه به گستردگی درگیری در این منطقه نیروهایی از کلانتری های اطراف نیز به منظور ایجاد آرامش در منطقه اعزام شد، و در نهایت با اجرای یک عملیات منسجم، هفت نفر از عوامل دخیل در نزاع دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.


رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: در این درگیری چهار نفر مجروح و توسط عوامل مرکز فوریت های پلیسی 110 به بیمارستان منتقل شدند.


شیرزادی تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده ای هنجار شکن آرامش و نظم عمومی را مختل و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: