کد خبر: ۹۳۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۵۲
رئیس کل دادگستری خوزستان با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حوادث دلخراش هفته گذشته در شهرستان ایذه، گفت: بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده تعیین شده است.

اغلام تعداد بازداشتی ها در ایذه / «بازپرس ویژه» برای رسیدگی به پرونده تعیین شدبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان :رئیس کل دادگستری خوزستان با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حوادث دلخراش هفته گذشته در شهرستان ایذه، گفت: بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده تعیین شده است.

علی دهقانی با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حوادث دلخراش هفته گذشته در شهرستان ایذه، گفت: بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده تعیین شده است.

وی گفت: در این رابطه تاکنون ۶۱ متهم شناسایی و دستگیر شدند که ۵۴ نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند، تحقیقات و اقدامات لازم و ضروری برای شناسایی ضاربین، کلیه عوامل، مرتبطین در صحنه و پشتیبانی کنندگان تا شناسایی و دستگیری کامل آنان و تکمیل تحقیقات از سوی بازپرس و ضابطین عام و خاص در حال انجام است.

وی افزود: جمع‌آوری ادله، اخذ اظهارات حاضرین در صحنه، تحقیقات میدانی، معاینه و تحقیقات محلی، صورت گرفته است.

دهقانی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع، بازپرس ویژه‌ برای رسیدگی به این پرونده تعیین‌ شده است. مجازات و کیفر سزادهنده و بازدارنده و اثرگذار در انتظار مرتکبین خواهد بود. یقینا برخورد دستگاه قضایی با افرادی که به جان و امنیت مردم و آرامش عمومی جامعه تعرض می‌کنند قاطعانه و سخت گیرانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: