کد خبر: ۹۳۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۱۴۳
ستاره تیم ملی پرتغال در آستانه بازی با غنا پیامی منتشر کرد.

پیام رونالدو در آستانه اولین دیدار پرتغالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال که حواشی جدایی‌اش از منچستریونایتد همچنان خبرساز است، طی پستی در حساب‌های کاربری خود شبکه‌های اجتماعی ف به مردم پرتغال قول داد تمام تلاش خود را برای خوشحال‌کردن آن‌ها به کار خواهند بست.

کریستیانو در آستانه اولین بازی پرتغال در جام بیست و دوم برابر غناف نوشت: در حال آغاز کارزا خود در بزرگترین تورنمنت جهان هستیم. ماجراجویی که امیدواریم طولانی و سرشار از موفقیت باشد و می‌خواهیم نام و پرچم کشورمان را پرآوازه و برافراشته کنیم. می‌خواهیم مردم پرتغال را سرشار از غرور و شادی کنیم. هیچ چیز غیرممکن نیست. قوی باشیم!

دیدار پرتغال و غنا امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «۹۴۷» در دوحه برگزار می‌شود. یاران «فرناندو سانتوس» در دو بازی دیگر مرحله گروهی به مصاف اروگوئه و کره جنوبی می‌روند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: