کد خبر: ۹۳۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۰
صدر اعلام کرد: "ما نیز به نوبه خود برای دور کردن فتنه از استان بصره، تعلیق فعالیت‌های تمامی گروه‌های مسلح از جمله گردان‌های "سرایا السلام" و ممنوعیت استفاده از اسلحه در تمامی استان‌ها به جز صلاح الدین، شهر سامراء و اطراف آن را اعلام می‌کنیم".

صدر: فعالیت گردان‌های السلام را تعلیق می‌کنیم/الکاظمی نیروهای الخزعلی را متوقف کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رهبر جریان صدر عراق امروز (پنج‌شنبه) دستور توقف فعالیت‌های گردان‌های سرایا السلام وابسته به این جریان را صادر کرد و خواستار مداخله فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برای توقف شبه‌نظامیان وابسته به قیس الخزعلی شد.

صالح محمد العراقی، سخنگوی مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق اظهار کرد: صدر امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد که "مصطفی الکاظمی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق باید شبه‌نظامیان وابسته به قیس الخزعلی (دبیرکل عصائب اهل الحق عراق) و مانند آنها را متوقف کند".

صدر در ادامه اعلام کرد: "ما نیز به نوبه خود برای دور کردن فتنه از استان بصره، تعلیق فعالیت‌های تمامی گروه‌های مسلح از جمله گردان‌های "سرایا السلام" و ممنوعیت استفاده از اسلحه در تمامی استان‌ها به جز صلاح الدین، شهر سامراء و اطراف آن را اعلام می‌کنیم".

رهبر جریان صدر عراق در ادامه گفت: "به جای آن اقدامات دیگری را در آینده در پیش خواهیم گرفت. ترساندن مردم و جنگ داخلی حرام و ممنوع هستند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: