کد خبر: ۹۳۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۳۴۲
دلیل غیبت عارف غلامی در تمرین امروز استقلال مشخص شد...

جزئیات اقدام جنجالی استقلال علیه عارف غلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: عارف غلامی تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرین و بازی استقلال را ندارد.

عارف غلامی که شب گذشته از سوی مدیران باشگاه استقلال به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده بود، امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرد.

گفته می شود عارف غلامی امروز به قصد شرکت در تمرین آبی‌پوشان به محل تمرین استقلال می رود اما او را به زمین تمرین راه نمی دهند و می گویند به دستور باشگاه تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرین استقلال منع شده است.

گویا عارف غلامی اعلام می کند باید موضوع به صورت کتبی به او اعلام و ابلاغ شود و بیژن طاهری سرپرست استقلال پس از تماس با مدیران باشگاه، موضوع منع تمرین و بازی عارف غلامی را مکتوب می نویسد و نامه ممنوعیت حضور این مدافع در بازی ها و تمرینات استقلال تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه با امضای بیژن طاهری سرپرست استقلال تحویل عارف غلامی می شود.

عارف غلامی به دلیل فعالیت های اخیرش در فضای مجازی به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده است.

با این حساب استقلال فردا در تقابل با فولاد خوزستان عارف غلامی را در اختیار ندارد.

یکی از نزدیکان باشگاه استقلال با تایید خبر جلوگیری از ورود عارف غلامی به محل تمرین استقلال به طرفداری گفت: تمام بازیکنان و مربیان ایرانی استقلال در ابتدای فصل در قراردادی که امضا کردند، تعهد داده اند فعالیت شان در فضای مجازی کنترل شده باشد و در شبکه های اجتماعی کاری نکنند که باشگاه آسیب ببیند. فعالیت های اخیر عارف غلامی با تعهدی که داده، منافات دارد و ابتدا باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: