کد خبر: ۹۳۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۱
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: توافقات بسیار خوبی در بخش انرژی میان ایران و روسیه حاصل شده، اما باید نسبت به زمان اجرای این توافقات حساس باشیم و با جدیت آن را دنبال کنیم تا شاهد اجرای هر پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی باشیم.

مخبر: توافقات بسیار خوبی در بخش انرژی میان ایران و روسیه حاصل شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار ایگور لویتین دستیار رئیس‌جمهور روسیه، بر گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: مسیر رشت ـ آستارا و توسعه همکاری‌های بانکی برای تسهیل فعالیت تجار و بخش خصوصی نقش موثری در ارتقاء سطح همکاری‌های تهران و مسکو خواهد داشت.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه ساز و کار خوبی برای اجرای توافقات فی‌مابین فراهم شده است، اظهار داشت: برای توسعه همکاری‌های بانکی‌ باید برنامه‌ای دقیق و زمان‌بندی شده تدوین و با جدیت آن را پیگیری کنیم.

مخبر همچنین با اشاره به توافقات صورت گرفته برای همکاری های دو کشور در حوزه انرژی، افزود: توافقات بسیار خوبی در بخش انرژی میان ایران و روسیه حاصل شده اما باید نسبت به زمان اجرای این توافقات حساس باشیم و با جدیت آن را دنبال کنیم تا شاهد اجرای هر پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی باشیم.

ایگور لویتین دستیار رئیس‌جمهور روسیه نیز در این دیدار با بیان اینکه مدیران بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری روسیه گرد هم آمده‌اند تا با هیات عالی رتبه ایرانی برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی مذاکره کنند، از اهتمام جدی مسکو برای اجرای توافقات با تهران خبر داد.

وی با اشاره به تمایل شرکت‌های فعال در حوزه انرژی برای سرمایه گذاری و همکاری در ایران، افزود: رئیس‌جمهور روسیه نیز بر اجرای توافقات دو کشور تاکید دارد و تمام توافقات گذشته نیز به قوت خود باقی است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: