کد خبر: ۹۳۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۷
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نیروهای فراجا برای دفاع از امنیت ما فداکاری می‌کنند، گفت: در شب‌های اخیر ما می‌بینیم که پرسنل فرماندهی انتظامی ضمن اینکه به وظیفه قانونی خود در تأمین امنیت عمل می‌کند اخلاق‌مدارانه و با رفتاری کاملاً اخلاقی و با نهایت صبر و متانت در سطح جامعه حضور دارند.

حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: در شب‌های اخیر، پرسنل فرماندهی انتظامی ضمن عمل به وظیفه قانونی خود، اخلاق‌مدارانه و با نهایت صبر و متانت در سطح جامعه حضور داشته اندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نیروهای فراجا برای دفاع از امنیت ما فداکاری می‌کنند، گفت: باید قوای سه‌گانه به صورت همه جانبه از پرسنل فراجا حمایت کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جانفشانی پرسنل فراجا گفت: نیروهای پلیس فداکارانه برای تأمین امنیت مردم تلاش می‌کنند و اگر یک لحظه نیروهای پلیس نباشند وجود امنیت غیر قابل تصور است.

وی افزود: در 6 ماه گذشته 39 نفر از پرسنل فراجا در مسیر تأمین امنیت جامعه به شهادت رسیدند که این خود نماد برجسته‌ای در فداکاری فراجا برای تأمین امنیت مردم است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شب‌های اخیر ما می‌بینیم که پرسنل فرماندهی انتظامی ضمن اینکه به وظیفه قانونی خود در تأمین امنیت عمل می‌کند اخلاق‌مدارانه و با رفتاری کاملاً اخلاقی و با نهایت صبر و متانت در سطح جامعه حضور دارند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ این انجام وظیفه در کنار صبر و متانت پرسنل پلیس تحسین‌برانگیز است و باید از این پرسنل زحمت‌کش قدردانی در شأن و منزلت آنها به عمل آید.

وی افزود: قوای سه‌گانه باید ضمن قدردانی از زحمات پرسنل انتظامی کشور حمایت‌های همه جانبه‌ای را از این پرسنل زحمت‌کش به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: