کد خبر: ۹۳۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۹
روزنامه ایران نوشت: انتشار توئیتی در صفحه دوم «علی کریمی» بازیکن اسبق فوتبال که این روز‌ها به لیدر آشوب‌های خیابانی در فضای مجازی تبدیل شده است، نشان می‌دهد محتوای توئیت‌های وی از طرف افراد ناشناس برای او ارسال شده و او اقدام به انتشار متن‌های مرتبط با محتوا‌های دریافتی می‌کند.

ادعای روزنامه دولت: علی کریمی از دیگران خط می‌گیرد/ او به دنبال مهاجرت به کاناداستبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران : انتشار توئیتی در صفحه دوم «علی کریمی» بازیکن اسبق فوتبال که این روز‌ها به لیدر آشوب‌های خیابانی در فضای مجازی تبدیل شده است، نشان می‌دهد محتوای توئیت‌های وی از طرف افراد ناشناس برای او ارسال شده و او اقدام به انتشار متن‌های مرتبط با محتوا‌های دریافتی می‌کند.

 
 
 

کریمی که سعی داشت در صفحه اصلی خود با حدود ۱۴۰ هزار دنبال کننده این گاف را اصلاح کند، در صفحه دوم توئیتری خود (با ۶۰ هزار دنبال کننده) متن خام ارسالی از طرف افراد ناشناس را منتشر کرده بود که در آن نوشته بود: «بگو پرستارای اورژانس برای مریضای سرپایی و جراحتای جزئی تریاژ و اطلاعات تماس و اسم و فامیل پر نکنن.» گفته می‌شود کریمی هم‌اکنون در یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ساکن است و به دنبال مهاجرت به کاناداست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: