کد خبر: ۹۳۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۶۸
مدیرعامل پیشین سرخ‌ها که از قضا عقبه فوتبالی هم داشت و انتظار می‌رفت خیلی کم‌خطاتر از سایرین عمل کند، اتفاقا روندی برعکس را پشت سر گذاشت.

تاوان بزرگ پرسپولیس؛ چک سفید امضای مدیرعامل به یک بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری : مدیرعامل پیشین سرخ‌ها که از قضا عقبه فوتبالی هم داشت و انتظار می‌رفت خیلی کم‌خطاتر از سایرین عمل کند، اتفاقا روندی برعکس را پشت سر گذاشت.

داستان شکایات خارجی از پرسپولیس، هرگز به پایان نخواهد رسید. معمولا اینطوری است که هر مدیری می‌آید، پرونده‌هایی به جا می‌گذارد که بعدتر به دردسری بزرگ برای باشگاه تبدیل می‌شود. این یک روال است، اما کاری که محمدحسن انصاری‌فرد در دوران مدیریتش انجام داد بسیار فاجعه‌بارتر بود. مدیرعامل پیشین سرخ‌ها که از قضا عقبه فوتبالی هم داشت و انتظار می‌رفت خیلی کم‌خطاتر از سایرین عمل کند، اتفاقا روندی برعکس را پشت سر گذاشت.

خرده شکایت‌هایی مثل آنتونی استوکس و اوساگونا را رها کنید؛ حتی مصیبت بزرگ مطالبات گابریل کالدرون هم رفع و رجوع شد، اما شاید عجیب‌ترین کاری که انصاری‌فرد کرد مربوط به تمدید قرارداد ۳ ساله و تصاعدی با بوژیدار رادوشویچ بود. گلر اغلب نیمکت‌نشین سرخ‌ها با این قرارداد، چک سفید امضا دریافت کرد که بتواند هر زمان خواست همه پولش را وصول کند؛ مخصوصا که طرف ایرانی معمولا در پرداخت بموقع مطالبات هم بدقولی می‌کند و زمینه برای فسخ یکطرفه قرارداد فراهم می‌شود.

به این ترتیب بوژیدار عدد باورنکردنی یک میلیون یورو را به‌عنوان مطالبه به پرسپولیس تحمیل کرده که قشنگ پول یک کادرفنی خوب خارجی برای یک فصل است. باشگاه به‌خاطر عدم‌پرداخت این پول در آستانه تحمل مجازات‌های بین‌المللی قرار دارد و البته محمدحسن انصاری‌فرد هم در خانه در حال استراحت است. آخرین پیام رادو به طرف ایرانی، این سوز را دوچندان می‌کند: «یک ریال هم تخفیف نمی‌دهم، یادتان نیست مرا بی‌اخلاق می‌خواندید.» بله، حالا برای او وقت تلافی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: