کد خبر: ۹۳۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۸
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 38 هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان اعتبار تخصیص دادیم، گفت: این اعتباردر طول 18 ماه بین مشمولان توزیع می‌شود.

38 هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان اعتبار تخصیص دادیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز 30 شهریور هیات دولت درباره زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند. یکسری از مدارک هستند که در سامانه ما قرار دارند و همکاران ما باید یکسری مدارک تکمیلی را بارگذاری کنند که این مدارک مربوط به صلاحیت عمومی و یا شایستگی عمومی و شایستگی تخصصی و حرفه‌ای است و ما این مدارک را نداریم و باید یکبار برای همیشه در راستای اجرای این طرح این مدارک در سامانه مشخص شده قرار گیرد.

وی افزود: ما از همکارانمان درخواست می‌کنیم که این کار را هرچه زودتر انجام دهند؛ انجام اجرای این موضوع از 31 شهریورماه تمدید شده و من از همکارانم خواهش می‌کنم هرچه زودتر این اطلاعات و مدارک را جمع‌آوری و ثبت کنند تا ما این کار را زودتر انجام دهیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره این ادعا که عده‌ای معتقدند که علت عدم اجرای این طرح به مربوط به بودجه‌ای و کمبود منابع است، تصریح کرد: منابع ما 38 هزار میلیارد تومان است و بین مشمولان در طول 18 ماه توزیع می‌شود و این شروع رتبه‌بندی معلمان است و برای سال آینده تقویمی یعنی سال 1402 به صورت استحقاقی به هر فرد در هر رتبه پرداخت می‌شود.

نوری درباره اقدامات وزارت آموزش و پرورش برای پیوستن به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت اظهار کرد: سامانه اصلی آموزش و پرورش خیلی وقت است که در پنجره واحد دولت است و ما تکلیف کرده‌ایم که زیرمجموعه‌ها به این موضوع بپیوندد و اگر احیانا زیرساخت‌ها آماده نباشد، باید همکاران ما با منطق مستدل دلیل تاخیر احتمالی‌شان را در این ارتباط مطرح کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آنچه که برای ما تکلیف شده است، 4 برای پیوستن به این پنجره واحد است که اولین و مهم‌ترین آن را وصل کرده‌ایم و سه سامانه زیرمجموعه نیز باید وصل شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: