کد خبر: ۹۳۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۳۶
کارشناس کشتی ایران معتقد است محمدیان دارای تجربه لازم در مسابقات آسیایی و جهانی است اما تجربه کافی خیر.

جدیدی: شکست زارع برای او تلنگر شد/ محمدیان باید به پختگی کافی برسدبه گزارش خبرداغ ، عباس جدیدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون عملکرد امیرحسین زارع در وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان و شکست مقابل طاها آکگل در 16 ثانیه پایانی، اظهار داشت: او جوان و خوب شایسته‌ای است که بعد از این مسابقات دیگر انتظار داریم او را روی بالاترین سکو ببینیم؛ اما باید از این به بعد پخته‌تر عمل کند. این شکست مقابل طاها آکگل تلنگری شد تا خودش را بیش از گذشته پیدا کند و به خودباوری برسد که کشتی تا ثانیه‌های آخر و با همین زیر و بم‌ها ادامه دارد.

وی افزود: در مورد محمدحسین محمدیان هم صحبت‌های مربوط به امیرحسین زارع صدق می‌کند. ایشان پسر خوب و با فیزیک بدنی، آناتومی مناسب باید روی خودباوی خود بیشتر کار کند. محمدیان در میادین آسیایی و جهانی حضور داشته و دارای تجربه لازم است اما کافی نیست نیاز به پختگی بیشتری دارد. او باید روی مسائل روحی، روانی کار کند. باید به حدی برسد که شکست او غیرقابل توجیه نباشد.

کارشناس کشتی ایران درباره دریافت 2 مدال طلا توسط رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور عنوان کرد: این 2 عزیز گل کاشتند و کشتی اصیل ایرانی را به نمایش گذاشتند. کشتی اصیل ایرانی از دو بخش خوب کشتی گرفتن و خوب دفاع کردن تشکیل شده که در هر 2 بخش موفق بودند. منتهی هر دو باید بدانند اگر در سایه و باد این پیروزی‌های نباید بخوابند. با ادامه تمرینات و ممارست و پشتکار خود را حفظ کنند. چرا که بعد از یک استراحت کوتاه مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک دوباره پیش روی ما است و آنها باید دنبال ثبت رکورد بروند.

وی با ارزیابی عملکرد تیم ملی کشتی ایران، گفت: امیرمحمد یزدانی در دور نخست به دلیل رویارویی با حریف اسراییلی از گردونه مسابقات حذف شد. این موضوع امتیاز مهمی را از تیم ما کند و برد و باعث اختلاف زیاد ما با تیم اول جدول شد. شکست سرلک هم در دور نخست غیرقابل انتظار بود. کل رویارویی تیم ملی با آمریکا نسبتاً موفق بودیم. از این منظر نسبتا تیم ما در عملکرد تیمی موفق بود.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: