کد خبر: ۹۲۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۵
ابراهیم بازیان به همراه مدیران و معاونين شستا از شرکت کشت دام گلدشت اصفهان از شرکت های تابعه هلدینگ صنایع عمومی تأمین بازدید کرد.

چشم انداز شستا در آینده نزدیک تولید 1 میلیون تن شیر در سال است/ رفع موانع تولید در بازدید از مجموعه ها در دستور کار قرارداردبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به همراه جمعی از مدیران و معاونین شستا در ادامه سفر دو روزه خود به اصفهان و بازدید از شرکت های تابعه شستا در این استان، از شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان (سهامی عام) بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات این مجموعه قرارگرفت.

بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی نیز در حاشیه این بازدید با تاکید بر موافقت و حمایت مجموعه شستا از طرح های توسعه‌ای، گفت: در سفرهای استانی هم به دنبال رفع مشکلات و موانع پیش روی تولید شرکت‌ها هستیم و هم رفع مسائلی که نیاز به هماهنگی های بالادستی دارد.

وی افزود: در بازدید از مجموعه های تابعه شستا، بررسی ظرفیت‌های موجود، حفظ وضعیت رو به رشد شرکت و همچنین ادامه پر قدرت پروژه‌های در دست اجرا، مورد توجه قرار دارد.

مدیر عامل شستا ضمن بیان اینکه اقتصاد کشور باید مردمی شود، ابراز امیدواری کرد مجموعه شستا به عنوان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی کشور در آینده ای نزدیک به تولید 1 میلیون تن شیر در سال برسد.

شایسته ذکر است مهدی شاملی عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین و سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه برخی از مدیران و معاونان شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و هلدینگ‌های تابعه در این بازدید حضور داشتند.

دکتر پایدار مدیرعامل شرکت گلدشت نمونه اصفهان گزارشی مبسوط از وضعیت رضایت بخش تولید و فروش شرکت و همچنین آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرا ارائه نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: