کد خبر: ۹۲۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۳۸۷
استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز میهمان تیم ملوان بندرانزلی است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ملوان بندرانزلیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، استقلال تهران در مسابقه هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز‌ در ورزشگاه تختی انزلی بدون حضور تماشاگران به مصاف ملوان خواهد رفت.

ملوان که پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگشته در مسابقه اول یک بر صفر برابر پیکان شکست خورد. استقلال هم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شد.

استقلال در حالی برای بازی مقابل ملوان آماده شده که نسبت به هفته گذشته اکنون صالح حردانی، محمد محبی، مهدی قایدی و محمدحسین مرادمند را در اختیار دارد. آن‌ها همچنین منتشر صدور مجوز بازی کاوه رضایی و سیاوش یزدانی هم هستند.

از طرفی به دلیل مصدومیت زبیر نیک نفس در این بازی غیبت دارد و سایپنتو بازی امروز او را در اختیار نخواهد داشت.

استقلال در مسابقه قبلی از حضور سید حسین حسینی استفاده کرد و برای بازی امروز هم قابل پیش بینی است که این سنگربان به میدان برود.

خط دفاعی استقلال به احتمال با حضور رافائل سیلوا، عارف غلامی و محمد حسین مرادمند تشکیل شود. به دلیل غیبت مرادمند در مسابقه قبلی روزبه چشمی در این پست بازی کرده بود. در این صورت این اولین بازی رسمی مرادمند پس از ماه‌ها دوری از ترکیب تیمش خواهد بود.

در خط میانی به نظر می‌رسد ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور و صالح حردانی بازی خواهند کرد. حردانی به دلیل آسیب دیدگی در مسابقه قبلی غایب بود و رضا میرزایی به جای او بازی کرد.

در خط حمله هم احتمالا کوین یامگا، جعفر سلمانی و سجاد شهباززاده انتخاب ساپینتو باشند. استقلال در خط حمله مهره‌های زیادی دارد و دست سرمربی پرتغالی برای ایجاد تغییرات باز است.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال تهران برابر ملوان بندرانزلی به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، سجاد شهباززاده

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: