کد خبر: ۹۲۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۲۴۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: مراسم خاکسپاری استاد هوشنگ ابتهاج روز جمعه ساعت ۹ صبح در رشت برگزار می شود.

بزمان دقیق خاکسپاری پیکر هوشنگ ابتهاجه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: رضا ثقتی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج گفت: پیکر استاد ابتهاج روز چهارشنبه به ایران انتقال می‌یابد و مراسم بزرگداشت وی نیز صبح پنجشنبه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه پیکر استاد ابتهاج پس از مراسم بزرگداشت تالار وحدت به رشت منتقل می‌شود، افزود: مراسم باشکوهی در روز جمعه ۹ صبح و با حضور خانواده استاد ابتهاج و اهالی فرهنگ و هنر در رشت برگزار می‌شود و پس از آن پیکر استاد ابتهاج در همین شهر به خاک سپرده می‌شود.

ثقتی تصریح کرد: تمامی برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم توسط مسئولان ارشد استان در حال انجام است تا مراسمی در خور شأن استاد ابتهاج برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: