کد خبر: ۹۲۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۷۹
تکلیف مربی که باید به عنوان مربی پرسپولیس جمعه در اصفهان به سالن کنفرانس برود هنوز مشخص نیست!

جانشین گل‌محمدی در اصفهان کیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: تکلیف مربی که باید به عنوان مربی پرسپولیس جمعه در اصفهان به سالن کنفرانس برود هنوز مشخص نیست!

تیم پرسپولیس در هفته اول رقابتهای فصل بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر مقابل ذوب آهن به میدان می رود اما یحیی گل محمدی سر مربی سرخپوشان طبق حکم کمیته انضباطی دو جلسه محروم است و نمی‌تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند، به همین دلیل در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه باید دید چه کسی جانشین وی خواهد شد.

از بین دستیاران گل محمدی اوسمارلوس ویرا برزیلی و کریم باقری شانس حضور در نشست مطبوعاتی قبل از بازی را دارند اما با توجه به اینکه معمولا باقری از رویارویی با نماینگان رسانه ها طرفه می رود و تمایلی به مصاحبه ندارد، باید ببینیم باشگاه پرسپولیس چه تمهیداتی پیرامون این مسئله اتخاذ خواهد کرد.

گفتنی است دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر روز شنبه ۲۲ مرداد راس ساعت ۱۹:۳۰در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: