کد خبر: ۹۲۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۴۶
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: موج گرمای۵۰ درجه و بالاتر حداقل تا روز جمعه در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

تداوم موج گرمای بالای ۵۰ درجه تا آخر هفته در خوزستانمدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: موج گرمای۵۰ درجه و بالاتر حداقل تا روز جمعه در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری سه شنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بستان و شوش با ۵۰.۸ و دهدز با ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۴۹.۱ و حداقل ۳۵.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: طبق نقشه های هواشناسی تا اواخر هفته جاری در نیمه شرقی خوزستان جریان جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی صبحگاه خواهد شد.

سبزه زاری گفت:در این مدت بعدازظهرها به دلیل شاخص های بالای ناپایداری احتمال وقوع رگبارو رعد و برق، تندباد لحظه ای در مناطق و ارتفاعات شرقی، جنوب شرقی و شمال شرقی وجود دارد و تا اواخر هفته در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید در نیمه غربی ، مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در زمان یاد شده به صورت متناوب احتمال خیزش گرد و غبار به ویژه در نواحی مرزی خوزستان مورد انتظار است.

اداره کل هواشناسی خوزستان ۱۵ مرداد نسبت به افزایش دما و وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر از روز یکشنبه ۱۶ تا روز جمعه ۲۱ مرداد هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: