کد خبر: ۹۲۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۴
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد روز های پر حاشیه ای را سپری می کند به طوری که در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون ماندن یا رفتن او در منچستر یونایتد مطرح است.

پست اینستاگرامی رونالدو در روزهای پُرحاشیهبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد روز های پر حاشیه ای را سپری می کند به طوری که در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون ماندن یا رفتن او در منچستر یونایتد مطرح است.

در روز های اخیر و در بازی دوستانه منچستر یونایتد - رایو وایکانو و پس از آن اتفاقاتی افتاد که به نوعی ارتباط میان رونالدو و تن هاگ را شکراب کرد. رونالدو در طول بازی یک بحث مختصر با تن هاگ داشت و وقتی هم بین دو نیمه تعویض شد، تا پایان بازی درون ورزشگاه اولدترافورد نماند و قبل از به صدا درآمدن سوت پایان به طور کلی از ورزشگاه رفت که این رفتار او هم انتقاد تن هاگ را بر انگیخت و سرمربی جدید شیاطین سرخ این حرکت رونالدو را غیر قابل قبول دانست.

فوق ستاره پرتغالی به تازگی دو تصویر از تمرینات امروزش در منچستر یونایتد منتشر کرده است و در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:"قدم به قدم، سخت کوشی"

در واقع رونالدو نشان داده است که در این روز ها تمرکزش روی تمرینات منچستر یونایتد و آماده سازی خود برای فصل جدید است و به حواشی و شایعات توجه نمی کند.

پست اینستاگرامی رونالدو در روزهای پُرحاشیه

پست اینستاگرامی رونالدو در روزهای پُرحاشیه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: