کد خبر: ۹۲۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۱۵۰
شرکت توزیع نیروی برق تهران در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: پیرو انتشار برخی شایعه‌ها که علت اختلال در اینترنت کشور را قطعی برق اعلام کرده‌اند ضمن تکذیب این شایعه به اطلاع می‌رساند، شبکه برق شهر تهران در شرایط کاملاً پایدار قرار داشته و هیچ‌گونه اختلالی در تامین برق شرکت ارتباطات زیرساخت رخ نداده است.

شرکت برق تهران: اختلال اینترنت، ارتباطی با برق شهر تهران نداردشرکت توزیع نیروی برق تهران در اطلاعیه‌ای، شایعه مطرح شده در خصوص ارتباط اختلال در اینترنت کشور با قطعی برق را تکذیب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، شرکت توزیع نیروی برق تهران در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: پیرو انتشار برخی شایعه‌ها که علت اختلال در اینترنت کشور را قطعی برق اعلام کرده‌اند ضمن تکذیب این شایعه به اطلاع می‌رساند، شبکه برق شهر تهران در شرایط کاملاً پایدار قرار داشته و هیچ‌گونه اختلالی در تامین برق شرکت ارتباطات زیرساخت رخ نداده است.

روز جاری در برخی شبکه‌های اجتماعی عنوان شد که اختلال اینترنتی کشور مربوط به قطع برق شرکت تامین کننده اینترنت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: