کد خبر: ۹۲۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۵
وزیر نیرو با اشاره به وفای به عهد دولت درباره پاداش به مشترکان صرفه‌جو، گفت: بر اساس قبوضی که از ابتدای خردادماه تاکنون صادر شده حدودا ۳۸ درصد مشترکان برق موفق به دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند.

وزیر نیرو: ۳۸ درصد مشترکان برق پاداش گرفتندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر نیرو با اشاره به وفای به عهد دولت درباره پاداش به مشترکان صرفه‌جو، گفت: بر اساس قبوضی که از ابتدای خردادماه تاکنون صادر شده حدودا ۳۸ درصد مشترکان برق موفق به دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند

علی‌اکبر محرابیان در گفت‌وگوی تلویزیونی، با اشاره به پایداری کامل شبکه برق، اظهار کرد: روز گذشته حداکثر میزان تولید و مصرف را با رقم ۶۸ هزار و ۱۰۷ مگاوات در کشور شاهد بودیم که این رقم نسبت به سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

وی مهم‌ترین علت موفقیت صنعت برق را تا امروز، همکاری مشترکان دانست و گفت: از بین قبوضی که از ابتدای خردادماه تاکنون صادر شده حدودا ۳۸ درصد مشترکان پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند و به این معنی است که این مقدار از مشترکان توانسته‌اند مصارف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند.

وزیر نیرو با اشاره به تدابیر دولت سیزدهم برای جلوگیری از خاموشی‌ها، گفت: در بخش تعمیرات و توسعه نیروگاه‌ها برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفت تا بتوانیم تامین‌کننده برق مورد نیاز برای مصرف‌کنندگان باشیم.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از ۶۰۰۰ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار شده است، ادامه داد: تعمیرات نیروگاهی در یک برنامه‌ریزی منسجم تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام رسید و تمام نیروگاه‌ها به مدار تولید بازگشتند.

محرابیان با دعوت از مردم برای استمرار صرفه‌جویی و مدیرت مصرف برق اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با این سطح از همکاری، تابستانی با کمترین مشکلات را پشت سر بگذاریم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: