کد خبر: ۹۲۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
تعداد بازدید: ۲۹۹
فال حافظ روزانه جمعه 17 تیرماه 1401

فال حافظ روزانه جمعه 17 تیرماه 1401♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید به این نتیجه برسید که باید تغییراتی در اهداف بلند مدت خود ایجاد کنید، زیرا به این نتیجه رسیده اید که برخی از فرضیات اولیه تان اشتباه بوده اند. خوشبختانه قدرت ذهن و خیالتان دارد به سرعت کار می کند و ایده های جدید به سرعت برق به ذهنتان می رسند. حتی اگر اینطور به نظر برسد که اوضاع به نفعتان نیست، شما برای هر چالشی آماده اید، اما عملی کردن این ایده ها به آن سادگی ها که فکر می کنید هم نخواهد بود. امروز در محل کارتان یک روز معمولی نخواهد بود و ممکن است درگیری هایی در انتظارتان باشند. شما نمی توانید با همه بجنگید، به همین خاطر هم باید نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید. حواستان را جمع کنید شادی فردای شما منوط به انتخاب درست امروز شماست. تعلق خاطر خاصی به خانه و خانواده‌تان دارید آن را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی از حریم‌تان گذر کند. خاطرات خود را برای همه تعریف نکنید و از خودخواهی و منم منم دست بردارید دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراکنده می کنید.

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما با شادی سعی دارید هر جایی که می روید عشق و مهربانی را گسترش دهید، اما اتفاقاتی که طی روز برایتان پیش خواهند آمد ممکن است این حالت اولیه تان را از بین ببرند. با این حال باید یادتان باشد که هر یک از این مسائلی که دارند پیش می آید ممکن است فرصت های بزرگی را برایتان به همراه داشته باشند و یا حداقل درس های مهمی را به شما یاد بدهند. هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر لازم باشد برای رسیدن به آن برنامه های اولیه ی امروزتان را تغییر بدهید هم اشکالی ندارد. در محل کارتان باید تلاشی بیش از گذشته داشته باشید تا بتوانید با وجود رقیبان قدرتمندی که در مقابلتان قرار گرفته اند حرفی برای گفتن داشته باشید و همچنان موفق باشید. وقت آن رسیده که به هیجاناتتان مسلط باشید و دوست و دشمنِ خود را از هم تشخیص بدهید. قویدل باشید و نظرتان به آینده‌ی دور باشد. نسبت به شخصی که به عنوان دوست انتخاب کرده‌اید بیشتر احتیاط کنید. بیگانه را به خانه تان راه ندهید او به قصد غارت آشیانه‌تان آمده؛ از دوست قدیمی که این روزها زمین گیر شده خبر بگیرید.

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما ممکن است کمی عصبی و بیقرار باشید و دلیل آن هم چیزی جز بدقولی های دیگران و رفتارهای غیر مسئولانه ی آنها نخواهد بود. شما نمی توانید درک کنید که چطور ممکن است آنها فکر کنند که پس گرفتن حرفشان و یا حتی بدتر از آن فراموش کردن وعده هایشان می تواند رفتار توجیه پذیری باشد. شما ترجیح می دهید در مورد این ناراحتی خود با کسی حرفی نزنید، چون فکر می کنید که هیچ نتیجه ای برایتان به همراه نخواهد داشت. درست است که گفتن حقیقت می تواند برای دیگران آزار دهنده باشد، اما اجازه ندهید که این موضوع جلویتان را بگیرد. بیان آزردگی‌تان در نهایت به نفع همه تمام خواهد شد. رویای سفر پر شوری که در سر دارید به حقیقت خواهد پیوست و به سفری خاطره انگیز می روید. خبرهای خوب کاری به شما می رسد. در مورد مسئله احساسی که فکرتان را مشغول کرده باید کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید هر چه برای خود ذخیره کنید حتی به میزان کم باز هم برایتان سرمایه‌ای قابل توجه‌ای خواهد بود ولخرجی نکنید.

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز به یکباره احساس می کنید زندگی و مسائل آن خیلی پیچیده تر از قبل شده اند. دائم دارید سعی می کنید یک کاری را به انجام برسانید و از یک کار به سراغ کار بعد می روید و در آخر هم می بینید به نتایج مورد انتظار خود دست نیافته اید. نمی دانید چطور باید راهی برای غلبه به این آشفتگی و سر و سامان دادن به این وضعیت پیدا کنید . به خودتان سخت نگیرید، امروز هم خواهد گذشت و تنها خاطره ای از آن باقی خواهد ماند. خودتان را با شرایط به وجود آمده وفق دهید و با هر اتفاقی که پیش می آید با خونسردی مواجه شوید. امروز به اشتراک گذاشتن احساساتتان کافی نیست و باید برای جلب توجه کسی که می خواهید خیلی تلاش کنید. رو به آینه بایستید و از خودتان بپرسید از چه می‌ترسید و واهمه دارید اگر جواب این سوال را پیدا کردید حداقل یک قدم به جلو برداشته اید. برای انجام کاری جواب نه شنیده اید به جای غصه خوردن خوشحال باشید از ضرر نجات پیدا کرده اید. با کمی هوشیاری می توانید درهای باز دیگری را فورا پیدا کنید. دست روی دست نگذارید.

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

سعی کنید امروز با کارها و حرف هایتان دیگران را خفه نکنید! شما ممکن است بخواهید با سر به سر دیگران گذاشتن احساس آرامش کنید و فشارهای عصبی که دارید تحمل می کنید را تخلیه کنید، اما بر خلاف انتظارتان این کار تنها باعث به هم ریختن اعصاب و بداخلاق شدن همه، از جمله خودتان خواهد شد! دست از تلاش برای پیدا کردن عیب و ایراد در دیگران و کارهایشان بردارید. بهترین کاری که در شرایط موجود از دستتان برمی آید این است که انرژی خود را بر روی وظایفی که برای مدتی پشت گوش انداخته بودید متمرکز کنید. پروژه هایی را که به نظم و توجه خاصی نیاز دارند را نسبت به بقیه در اولویت قرار دهید. حرص باعث می شود هرچه دارید از دست بدهید. کمی آرام باشید، شما پشتیبان‌های زیادی دارید با کمک آنها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد، شما همیشه به دیگران کمک کرده اید شک نکنید امروز هم دوستانتان متقابلا به یاری‌تان می شتابند. یک عشق قدیمی به زودی وارد زندگی‌تان می شود، چشم و گوشتان را باز کنید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شما موجی ناگهانی از انرژی را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد وقت خود را همراه با دیگران و به تفریح و خوشی بگذرانید. اشکالی ندارد اگر بخشی از روزتان را به تفریح اختصاص دهید و زیاد خودتان را درگیر کار و مسائل جدیتر نکنید. اگر به نظر همکارانتان شما دارید از زیر کار شانه خالی می کنید هم این مشکل خودشان است. تمام هفته آنقدر کار کرده اید که بتوانید امروز زیاد به خودتان سخت نگیرید. متاسفانه امروز کلمات زیبا نمی توانند به بیان احساسات قلبیتان کمک زیادی بکنند و شما بیشتر به این نیاز دارید که یک مکالمه دونفره داشته باشید که در آن طرف مقابلتان نیز با شما حرف بزند و به ادامه یافتن صحبت کمک کند. در مورد شخصی حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور کنید، همیشه حق را به خودتان ندهید. وقت خوشی را با شخصی که دوستش دارید سپری می کنید، شما روابط عمومی خوبی دارید و با همه می جوشید این کار آینده‌تان را بیمه می کند، یک اتفاق مهم درحال رخ دادن است، اینکه رازهای دیگران را همچون راز خود می دانید بسیار خوب است.

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز احساس می کنید که یکی از اطرافیانتان تمام دانسته های خود را با شما در میان نمی گذارد. در واقع دیگران ممکن است برای محافظت از قلب شما برخی از اطلاعات را از شما مخفی نگه دارند. از طرفی شما هم خودتان را در آستانه ی گرفتن تصمیمی بسیار مهم می بینید و می خواهید پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات لازم را در دست داشته باشید. سوال پرسیدن معمولا روش هوشمندانه ای است، اما امروز روش شما در انجام این کار به گونه ای است که به جای این که طرف مقابلتان را به گفتن حقیقت تشویق کند در پنهان کردن آن مصمم تر می کند. شاید بهتر باشد محکمه ای که به راه انداخته اید را به روز دیگری موکول کنید. از فردی درس جدیدی فرا می گیرید، که برایتان گران تمام می شود. شما عاشق تفریح و سفر هستید، به سفری که مقدمات آن را فراهم کرده بودید خواهید رفت. به زودی گام های بلندی برا تغییری مثبت برمی دارید. خودتان را دست کم نگیرید وگرنه حریف طوفانی که در راه است نمی شوید. از هر جا و هر کس که می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز روی چنان هدف بزرگی تمرکز کرده اید که ممکن است هدفتان به نظر دیگران مسخره بیاید و به هدر کردن وقت و انرژیتان متهم شوید. با این همه وقتی رویاهایتان تحقق پیدا کنند این شما هستید که با افتخار خواهید خندید. فقط باید این را هم در نظر داشته باشید که راه رسیدن به هدفتان یک راه مستقیم نیست و پیچ و خم های زیادی پیش رویتان هستند. مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی طی چند هفته ی آینده با پشرفت هایی روبرو خواهند بود. چیزی که امروز در این رابطه باید مورد توجه قرار دهید این است که از روابط عاطفی خود انتظارات غیر منطقی نداشته باشید. شما در حال حاضر در یک دنیای رویایی سیر می کنید و درکتان از واقعیت با آنچه واقعا وجود دارد فرق می کند. به زودی مورد بررسی موشکافانه قرار خواهید گرفت پس بهترین رفتار را در محیط کار از خودتان نشان دهید تا مورد تشویق قرار بگیرید الان وقت جا خالی کردن نیست حتی اگر بسیار خسته باشید. به تازگی اتفاق بدی را پشت سر گذاشته‌اید که می توانست عواقب بدتری داشته باشد شاکر باشید و به جلو پیش بروید بدون شک فردا مال شماست.

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز به نظر می رسد که دیگران خیلی خودخواه تر از همیشه شده اند، پس اگر دیدید که بعضی ها سعی دارند همه چیز را به نفع خودشان تمام کنند و از همه فرصت ها همان طوری که خودشان دلشان می خواهد بهره ببرند زیاد تعجب نکنید. در رویارویی با دیگران رفتار منطقی تری داشته باشید و این همه سخاوت به خرج ندهید. باور کنید یا نکنید، وقتی خوبی از حد بگذرد بعضی ها آن را به حساب نادانی شما خواهند گذاشت. اگر در طول روز با هر مشکلی مواجه شدید ذهن قدرتمند خود را که مانند کاراگاهی خلاق و کنجکاو عمل می کند را به کار بگیرید تا به ریشه ی مشکل پی برده و برایش راه حل پیدا کنید. یک زندگی نو و با ‌‌استحکام را شروع خواهید کرد اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید. حالا وقت آن ‌است که حال و آینده‌تان را دریابید. سعی کنید در زمینه‌ی تکنولوژی اطلاعاتتان را افزایش دهید. سرمایه‌ای به شما داده می‌شود، تلاش کنید باعث افزایش آن بشوید. خجالت را کنار بگذارید، حالا وقت آن است که درخواستتان را واضح و بی‌رودربایستی بیان کنید.

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما با کلمات دچار مشکل شده اید اما این جلوی حرف زدنتان را نخواهد گرفت. با این حال توصیه ی ما به شما این است که شاید بهتر باشد به جای تلاش برای از بین بردن فاصله ی زیادی که بین خودتان و دیگران احساس می کنید، سعی کنید سکوت اختیار کنید! حتی اگر با جسارتی که احساس می کنید بخواهید سر صحبت را باز کنید هم در انتقال پیامتان چندان موفق نخواهید بود و دیگران برداشت اشتباهی از حرف هایتان خواهند داشت. بعد از ساعت کاری همراه با عشقتان به دنبال یک بازی و یا تفریح جدید باشید. ورزشی که بتوانید همراه با هم انجام دهید گزینه ی خیلی خوبی می تواند باشد. با دوستی تجدید دیدار می کنید، از این فرصت استفاده کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که کار برای شما فراوان است، بیش از این دست روی دست نگذارید و شروع به جستجو کنید. شما آدم خوش روزی هستید، زندگی‌تان می تواند شاد و همراه با آسایش باشد مگر اینکه خودتان این قاعده را بر هم بزنید. به زودی مبلغی به دستتان می رسد.

 

♒ فال متولدین بهمن

شما احساس می کنید که امروز به هر چیزی که بخواهید دست پیدا خواهید کرد. این مثبت اندیشی شما لبخند را به روی لب هایتان خواهد آورد، اما مکالماتی که دارید چندان طبق انتظار شما پیش نخواهند رفت. شاید فکر کنید که در نبرد قدرت با دنیای اطرافتان قرار گرفته اید، اما اگر دست از مبارزه بردارید خواهید دید که همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت و به این موضوع پی خواهید برد که مشکلات در واقع از انتظارات بیش از اندازه ی خودتان ریشه می گرفته اند. به جای این که تظاهر کنید همه چیز را می دانید و همه چیز تحت کنترلتان است ذهن خودتان را برای پذیرش درس هایی که می توانید از این وضعیت بگیرید باز کنید. زمان آن رسیده که سخت به زندگی‌تان بچسبید و از اشتباهات تکراری دوری کنید، آزادی عملتان را حفظ کنید، ترس را از خودتان دور کنید، شما قادر به انجام هر کاری هستید، با تدبیر عمل کنید و نگاهتان به آینده باشد تا به نیتی که در ذهن می پرورانید برسید، ناخواسته در جمعی کمی پرحرفی می کنید و مجال صحبت به کسی نمی دهید.

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز اتفاقات پیش بینی نشده ای که برایتان پیش می آیند ممکن است کمی نظم کارهایتان را به هم ریخته و آشفتگی هایی ایجاد کنند، اما خوشبختانه در حالی که دیگران بلاتکلیف ایستاده اند و نمی دانند چکار باید بکنند، شما خیلی سریع خودتان را با هر شرایطی تطبیق می دهید و می توانید به سرعت واکنش نشان دهید. تا زمانی که برای رویارویی با هر چیز غیر منتظره ای آمادگی داشته باشید هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. شاید احساس کنید که انگار مدام دارید به در بسته می خورید، ولی اگر کمی به خودتان زحمت بدهید و به این درها فشار بیاورید خواهید دید که راهتان باز خواهد شد و هیچ دری بسته نخواهد ماند. به مکانی خواهید رفت که آرزوی رفتن به آنجا را دارید. همین حالا هم دیر است. هرچه زودتر فکری بکنید و محیط اطرافتان را عوض کنید. مواظب دوستی روباه صفت باشید. لحظاتی سرشار از احساسات عاشقانه را سپری می کنید. بهتر است به همه چیز با دید مثبت بنگرید و سختی های گذشته را فراموش کنید. آینده مال شماست. خبر خوبی می شنوید.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: