کد خبر: ۹۲۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۲۵
توافق کاوه رضایی با استقلال نهایی شده و او حالا تنها باید در تست‌های پزشکی شرکت کند.

خرید بعدی استقلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، کاوه رضایی مهاجم باتجربه و ملی پوشی که پس از ۵ فصل قصد بازگشت به لیگ برتر و تیم استقلال را دارد، اخیراً و پس از مذاکراتی مفصل با آبی پوشان به توافق نهایی رسیده و حتی گفته می‌شود وی قراردادی به مدت دو فصل با این تیم امضا کرده است.

رضایی باید در تست‌های پزشکی استقلال هم شرکت کند و به احتمال زیاد قراردادش با آبی پوشان به زودی و طی امروز و فردا رسانه‌ای خواهد شد.

کاوه رضایی برای اولین بار در فصل شانزدهم رقابتهای لیگ برتر و در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال به این تیم پیوست و با یک فصل درخشش در جمع آبی پوشان به تیم شارلوا در لیگ بلژیک پیوست و حالا پس از ۵ فصل حضور در فوتبال اروپا باید بار دیگر شاهد حضور وی در لیگ برتر و باز هم تیم استقلال باشیم. این در حالی است که کاوه رضایی یکی از مهاجمان کنونی تیم ملی فوتبال ایران نیز می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمال
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
سرداراجرلوبزرگوارشمامیدانیدکاوه رضایی مصدوم است وشایددرمعاینات پزشکی راهم دوربزندوجالب اینکه اناده نیست ومبلغی که بخواهید به اودهیدبالاست لطفاازخریدش صرف نظرکنیدومهاجم شش دانگ خارجی بیاورید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: