کد خبر: ۹۲۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
تعداد بازدید: ۷۹۷
محمد محبی می‌تواند مهم ترین صید استقلالی‌ها در ‌نقل و انتقالات تابستانی باشد.

رقابت استقلال و سپاهان برای جذب یک بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: محمد محبی وینگر بوشهری که پس از درخشش در سپاهان به تیم سانتاکلارا منتقل شده به‌شدت مورد درخواست باشگاه سابقش سپاهان و همچنین تیم فوتبال استقلال است و هر دوی این تیم‌ها محبی چپ پا و خوش قد و قامت را می‌خواهند.

جالب است بدانید گل گهر هم در این رقابت وارد شده بود اما به نظر می‌رسد که آنها با توجه به شرایط مالی محبی از خرید او پا پس کشیده‌اند.

ظاهرا رضایتنامه محبی مبلغ ۵۰۰ هزار دلار تعیین شده و خود او نیز آماده عقد قرارداد دو ساله با باشگاهی است که وی را بخواهد؛ البته این انتقال، دستمزد جدایی را هم برای خود محبی می‌طلبد.

به این‌ترتیب به نظر می‌رسد یکی از دو باشگاه استقلال و سپاهان بتوانند این ملی‌پوش سابق فوتبال ایران را به‌خدمت بگیرند.‌ نکته جالب اینکه ریکاردو ساپینتو و ایجنت معروفش شخصا برای جذب محبی وارد عمل شده و بخشی از پیگیری‌ها توسط این سرمربی پرتغالی انجام شده است.

در گمانه‌زنی‌ها شانس استقلال از سپاهان بیشتر تخمین زده شده اما هرگز نباید سپاهان را در فصل نقل و انتقالات دست‌کم گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: